Oficina d'Atenció a la Ciutadania
L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania centralitza la relació de l'Ajuntament amb la ciutadania oferint els serveis següents:
- Registre general d'entrada de documents i finestreta única.
- Informació general sobre qualsevol tràmit d'atenció ciutadana, servei o activitat municipal.
- Tràmits relatius al Padró d'habitants: empadronaments, volants, certificats.
- Gestió dels tràmits relatius al cementiri municipal.
Atenció presencial
Cita prèvia electrònica: enllaç
Podeu sol·licitar cita prèvia electrònica per als següents tràmits:
- Atenció ciutadana - Registre
- Cementiri
- Gent gran
- Habitatge
- Idcat
- Padró d'habitants
Dades generals de contacte de l'OAC
- Adreça: plaça de la Font del Lleó,11, Caldes de Montbui
- Telèfon: 93 865 56 56
- Fax: 93 865 56 57
- Correu electrònic: caldesm@caldesdemontbui.cat
- Horari d'atenció a la ciutadania i registre general d'entrada de documents: Matins: de dilluns a divendres de 8 a 14 h.
Servei d'assistència a la tramitació telemàtica
- Telèfon d'assistència a la tramitació electrònica: 93 865 14 40
- Horari: de dilluns a divendres, de 8 a 20 h
- Correu electrònic: oac360@caldesdemontbui.cat
- Truca'm: formulari en línia que permet demanar rebre una trucada.
Àrea responsable
Serveis Generals