Tràmits
- Acollida i adopció d'animals
- Ajudeu-nos a millorar el Servei d'Ocupació i Formació Ocupacional
- Alta a la Borsa de Treball, orientació professional, ofertes de treball i inserció laboral
- Alta al directori d'Empreses i Comerços
- Alta en el cens municipal d'animals
- Alta, baixa o modificació al Padró d'habitants
- Alta, baixa o modificació de la Llicència de gual o contragual
- Alta, baixa o modificació del subministrament d'aigua
- Alta, excedència, transmissió o baixa de llicència de Taxi
- Alta, modificació o baixa de l'abonament a una instal·lació esportiva municipal
- Alta, modificació o baixa en el registre municipal d'entitats i associacions ciutadanes
- Al·legacions a multes
- Al·legacions, recursos o aportació de documentació sobre un expedient
- Assessorament a persones emprenedores
- Assessorament i intermediació laboral per a empreses
- Assessorament jurídic a la dona
- Autoliquidació de l'impost sobre l'increment de valor del terreny de naturalesa urbana (Plusvàlua)
- Autorització de menors a viatjar a l'estranger
- Autorització de repartiment de publicitat dinàmica (manual, domiciliària, mitjançant vehicles estacionats o en circulació o oral)
- Autorització o comunicació per encendre foc
- Autorització per a col·locar cartells i tanques de propaganda (rètols, banderoles, anuncis lluminosos, tendals, etc.)
- Baixa definitiva de vehicles (cotxe, motocicleta o ciclomotor)
- Beca de recerca d'història local
- Bonificacions sobre impostos, taxes i preus públics
- Caldestiu 2024
- Canvi del domicili fiscal d'un vehicle
- Certificat d'acreditació de referència cadastral
- Certificat de béns
- Certificat de qualificació urbanística
- Certificat històric col·lectiu (moratòria hipoteques)
- Certificats i informes d'urbanisme
- Certificats i volants de Padró
- Cessió de documentació a l'arxiu municipal
- Cessió de sales de Les Cases dels Mestres
- Cessió de sales de l'Espai de Can Rius
- Cessió de sales i bústies del Centre Cívic i Cultural
- Cita amb l'alcalde - càrrecs electes
- Cita amb un/a tècnic/a municipal
- Cita per a la renovació o primera expedició del DNI
- Cita prèvia
- Col·locació de gravats, làpides i altres elements al nínxol
- Compra d'entrades i abonaments (tràmit dinàmic)
- Compulsa de documents
- Comunicació d'animals perduts, abandonats o morts a la via pública
- Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb certificat tècnic
- Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb projecte tècnic i certificat
- Comunicació de baixa d'una activitat econòmica
- Comunicació de canvi de titularitat d'activitats
- Comunicació de desperfectes a la via pública, avaries de clavegueram i fuites d'aigües
- Comunicació de primera ocupació
- Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III)
- Comunicació prèvia d'establiments fixos oberts al públic d'espectacles públics i activitats recreatives ordinàries
- Comunicació prèvia d'inici d'obres
- Comunicació prèvia de modificació no substancial d'un establiment i/o un espectacle o activitat recreativa
- Comunicació prèvia de modificació no substancial d'una activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient.
- Comunicació prèvia municipal d'establiments no permanents desmuntables
- Comunicació prèvia per a espectacles públics o activitats recreatives de caràcter extraordinari
- Comunicació prèvia per a la instal.lació de panells fotovoltaics en sol urbà
- Constitució o modificació d'un règim de propietat horitzontal
- Consulta prèvia de classificació de l'activitat
- Convocatòria Ajuts a Estudiants de Cicle Formatiu de Termalisme i Benestar de l'Institut Manolo Hugué. Convocatòria 2022-2023
- Convocatòria d'ajuts per a esportistes individuals locals temporada 2024-2025
- Convocatòries de personal de l'Ajuntament
- Declaració responsable en matèria de salut alimentària
- Denúncia mediambiental (incompliments d'horaris de locals nocturns, excés de soroll, etc.) o urbanística
- Denúncia sanitària
- Devolució d'ingressos indeguts
- Devolució de fiances o dipòsits
- Difusió de les activitats de les entitats locals als mitjans de comunicació
- Domiciliació d'impostos i taxes municipals
- Duplicat de rebut o d'avís de pagament de tribut
- Endós de factures i/o certificacions d'obra
- Exercici dels drets del Reglament General de Protecció de Dades
- Expedició de certificats, còpies o duplicats
- Fraccionaments i/o ajornaments sobre impostos, taxes i preus públics
- Gestions sobre drets funeraris
- Inclusió a la bonificació de la zona blava de vehicles d'empresa amb conductors habituals empadronats al municipi
- Informació per a iniciar tràmits de serveis socials i benestar social de la Generalitat de Catalunya (pre-tràmit)
- Informe Intern d'Idoneïtat (III)
- Informe d'integració social
- Informe de la Policia Local d'accident de trànsit i/o intervenció policial
- Informe municipal d'arrelament social
- Informe municipal de disponibilitat i adequació d'habitatge per al reagrupament familiar
- Inscripcions dels cursos de català del CPNL
- Inscripció a convocatòries de selecció de personal de l'Ajuntament (tràmit dinàmic)
- Inscripció a la Comunitat Energètica Local
- Instància genèrica
- Llicència ambiental (Annex II)
- Llicència d'establiments fixos oberts al públic d'espectacles públics i activitats recreatives ordinàries.
- Llicència d'obres (excepte construcció i edificació de nova planta)
- Llicència d'obres de construcció i edificació de nova planta
- Llicència d'obres per a la instal·lació de panells fotovoltaics en sòl no urbanitzable o edificis protegits
- Llicència d'ocupació de la via pública amb grues desmuntables, bastides i d'altres elements estructurals
- Llicència d'ocupació de la via pública per a establiments (terrassa amb taules i cadires, etc.)
- Llicència d'ocupació de la via pública per a quioscs, casetes o parades (xurreries, gelateries, etc.)
- Llicència d'ocupació de la via pública per instal·lacions temporals de fires, atraccions i circs
- Llicència d'ocupació de la via pública per parada de venda de material pirotècnic
- Llicència d'ocupació temporal de la via pública per obres, reserves d'estacionament i talls de carrer
- Llicència de parcel·lació urbanística
- Llicència municipal d'establiments oberts al públic de règim especial
- Llicència per a espectacles públics o activitats recreatives de caràcter extraordinari
- Lliurament de contractes signats
- Lliurament de donatius al Rebost Solidari d'Aliments
- Matriculació, baixa o modificació de dades a l'escola municipal de música Joan Valls
- Matriculació, baixa o modificació de dades al Taller d'Art
- Modificació / baixa en el cens municipal d'animals de companyia
- Modificació de dades tributàries municipals
- Nova llicència o renovació per la tinença o conducció de gossos potencialment perillosos
- Obrir una oferta a la Borsa de Treball
- Pagament d'impostos, taxes i preus públics municipals
- Pagament de multes de trànsit
- Pagament de sancions per infraccions de l'ordenança de civisme
- Permís d'armes d'aire o gas comprimit (4a categoria) i armes utilitzables en activitats lúdico-esportives (airsoft i paintball)
- Permís de connexió d'aigües residuals a un sistema de sanejament
- Petició d'informació gràfica del territori
- Petició d'informació mediambiental
- Petició d'inhumació o incineració de despulles al cementiri municipal
- Petició de Distintiu o plaça d'aparcament a la via pública per a persones amb mobilitat reduïda
- Petició de canvis en l'ordenació del trànsit o de la senyalització vial
- Petició de casament civil
- Petició de cessió o lloguer de material, infrastructures i instal·lacions municipals
- Petició de control de plagues (insectes, aus, etc.)
- Petició de dades estadístiques
- Petició de recollida de mobles i andròmines (voluminosos)
- Petició de serveis o connexió elèctrica per a la realització d'activitats a la via pública
- Petició de zona de càrrega i descàrrega per a establiments comercials
- Petició del servei d'atenció domiciliària
- Petició del servei de teleassistència domiciliària
- Preguntes telemàtiques de la ciutadania al Ple de l'Ajuntament
- Preinscripció i matrícula a l'Escola d'Adults
- Preinscripció i matrícula als centres d'educació sostinguts amb fons públic
- Preinscripció, matriculació, renúncia, baixa o modificació de dades a les escoles bressol municipals
- Presentació de documents per participar en contractacions públiques (empreses)
- Presentació de factures de proveïdors
- Pròrroga de llicència d'obres
- Queixes, suggeriments i propostes
- Reclamació d'objectes i/o documents perduts
- Reclamació o denúncia de consum (OMIC)
- Reclamació per responsabilitat patrimonial de l'Administració
- Rectificació de dades públiques d'una entitat
- Recuperació de vehicle retirat per la grua municipal
- Regulació d'accessos al centre històric
- Renovació anual parada de mercat
- Renovació/confirmació de l'empadronament per a persones estrangeres
- Renúncia i desistiment de sol·licituds, llicències o contractes
- Salut Jove
- Servei de Mediació Ciutadana
- Servei de mediació de l'habitatge
- Sol.licitud d'informe previ en matèria d'incendis
- Sol·licitud d'accés a la documentació i/o la informació pública
- Sol·licitud d'alta o baixa d'una parcel·la d'Horts Domèstics
- Sol·licitud d'assessorament per a afectats/des per productes financers de risc
- Sol·licitud d'espais i/o serveis de Caldes Emprèn. Centre d'Iniciatives Empresarials
- Sol·licitud d'espais per fires locals
- Sol·licitud d'homenatge per als/les ciutadans/es calderins/es que compleixen 100 anys
- Sol·licitud d'inscripció en el registre de sol·licitants d'habitatges amb protecció oficial
- Sol·licitud d'ocupació de la via pública per la realització d'actes a la via pública (culturals, d'oci, esportius, socials, etc.)
- Sol·licitud de baixa, canvis i permisos de parada de mercat
- Sol·licitud de bonificació al pagament de la taxa de deixalles per a gent gran
- Sol·licitud de bonificació al rebut de deixalles per a activitats
- Sol·licitud de bonificació per família nombrosa o monoparental, i per famílies amb dos fills o més matriculats a l'escola bressol municipal
- Sol·licitud de certificat digital idCAT
- Sol·licitud de gots reutilitzables
- Sol·licitud de la Targeta infantil per comprar coses a Caldes
- Sol·licitud de pagament de les quotes de l'escola bressol a partir de xecs d'empresa
- Sol·licitud de permís per al rodatge de pel·lícules, espots o similars
- Sol·licitud de places de pupil·latge de l'Aparcament Centre - El Sindicat
- Sol·licitud de reducció de la taxa de deixalles per a particulars
- Sol·licitud de serveis de la Guia d'activitats i serveis educatius de Caldes de Montbui
- Sol·licitud del Servei de recollida de paper i cartró comercial
- Sol·licitud del carnet de la jubilació
- Sol·licitud dels ajuts escolars municipals
- Sol·licitud informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats
- Sol·licitud per a la venda ocasional de palmes al mercat setmanal
- Sol·licitud per a ser usuari del Rebost Solidari d'Aliments
- Sol·licitud per participar a la convocatòria de la Beca de recerca històrica local
- Sol·licitud per participar al PREMI CALDES DE MONTBUI a treballs de recerca de Batxillerat
- Subvencions i ajuts a entitats locals
- Subvencions per a instal·lacions fotovoltaiques d'autoconsum (Modalitat B de la CEL)
- Subvenció per a projectes de cooperació al desenvolupament i solidaritat amb els pobles més desfavorits
- Tiquets de temps amb tarifa reduïda de l'Aparcament Centre - El Sindicat per a activitats comercials (2019)
- Transmissió o canvi de titularitat de llicència d'obres
- Trasllat de despulles dins o fora del municipi
- Tràmits de l'Organisme de Gestió Tributària
- Venda de carnets ISIC, ITIC i alberguista