Queixes, suggeriments i propostes
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes i suggeriments referents a qualsevol àmbit del municipi i de l'administració local. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
En el cas de voler comunicar incidències relacionades amb la via pública, l'estat del carrers, enllumenat públic o infraestructures municipals, entre d'altres, és aconsellable adreçar-se directament al Portal d'Incidencies de la Via Pública, des d'on podrà fer el seguiment de la gestió i tramitació del seu cas.
Organisme competent / Responsable
Ajuntament.
Àrea que tramita
Serveis Generals.
Classificació temàtica
Atenció a la ciutadania.
Canals de tramitació
Presencial/Telemàtic/Correu postal.
Qui ho pot demanar
La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.
Període de l’any en què es pot demanar
Durant tot l'any.
Termini de la sol·licitud
No n'hi ha.
Requisits previs
No cal complir cap requisit específic.
Preu
Sense cost.
Documentació a aportar
No cal aportar documentació.
Impresos del tràmit
Documentació complementària que considereu pertinent.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
- Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic
- Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
- Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic
Silenci administratiu
Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu.
Canals de tramitació:
-
Telemàticament
Fent servir aquest canal l'Ajuntament rep el formulari via correu electrònic