Queixes, suggeriments i propostes
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes i suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
En el cas de comunicació d'incidències relacionades amb la via pública podeu fer servir aquest tràmit o adreçar-vos a la plataforma específica http://viapublica.caldesdemontbui.cat.
Organisme competent / Responsable
Ajuntament.
Àrea que tramita
Serveis Generals.
Classificació temàtica
Atenció a la ciutadania.
Canals de tramitació
Presencial/Telemàtic/Correu postal.
Qui ho pot demanar
La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.
Període de l’any en què es pot demanar
Durant tot l'any.
Termini de la sol·licitud
No n'hi ha.
Requisits previs
No cal complir cap requisit específic.
Preu
Sense cost.
Documentació a aportar
No cal aportar documentació.
Impresos del tràmit
Documentació complementària que considereu pertinent.
Normativa
• Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
• Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
• Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
• Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
• Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Termini de resolució
El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Silenci administratiu
Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
Normativa reguladora del silenci administratiu
• Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
• Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu.
Canals de tramitació:
-
Telemàticament
Fent servir aquest canal l'Ajuntament rep el formulari via correu electrònic
-
Telemàticament
Fent servir aquest canal se us requerirà certificat digital (idCAT, DNIe o d'altres)
Tramitar ara FORMULARI Completa el formulari i tramita'l ara en línia -
Presencial
Fent servir aquest canal heu d'omplir el formulari i portar-lo a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania Formulari de queixes, suggeriments i propostes. Versió imprimible