Com puc obtenir el certificat digital IdCat mòbil per fer un tràmit a l’Ajuntament?
L’IdCat mòbil és un mecanisme d’identificació i signatura electrònica orientat a la ciutadania i basat en l'enviament d’una contrasenya d'un sol ús al mòbil que es pot utilitzar per a identificar-se en la majoria de tràmits amb les administracions catalanes i des de qualsevol dispositiu (no cal instal·lar res).
Què necessiteu per donar-vos d'alta per Internet:
DNI (Document Nacional d'Identitat) o TIE (Targeta d'Identitat d'Estranger)
TSI (Targeta Sanitària Individual) del CatSalut (Servei Català de la Salut)
Telèfon mòbil, a efectes d'identificació i gestió d'avisos, així com el correu electrònic i el codi postal
El procés de registre en línia és accessible des de l'adreça https://idcatmobil.seu.cat
L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) atén la tramitació via telemàtica ENLLAÇ
Per a qualsevol consulta caldesm@caldesdemontbui.cat T. 93 865 56 56