La Sol·licitud Gral. virtual i el certificat digital idCAT que us poden fer a l’OAC us permeten iniciar qualsevol tràmit des d’Internet. La tramitació l’ha de fer la persona interessada de manera presencial i aportant el DNI. Recordeu que l’atenció presencial es fa amb cita prèvia T. 938655656
L’Ajuntament de Caldes de Montbui convida a la ciutadania calderina a connectar amb l’Administració Electrònica, que li permetrà iniciar els tràmits de l’administració pública per Internet. En el cas de l’administració local, l’Ajuntament informa que tots els tràmits es poden iniciar a través de la Sol·licitud General virtual. A més, atès que l’Administració Electrònica requereix certificat digital, l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania és entitat de registre idCAT: veniu amb el DNI i sortireu de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania amb la firma digital que us permetrà tramitar per Internet.
L’Ajuntament recorda que l’atenció presencial es farà només a les persones que tenen hora concertada amb cita prèvia. Podeu demanar hora trucant al número de telèfon 93 865 56 56 o enviant un correu electrònic a caldesm@caldesdemontbui.cat
Atenció telefònica de dilluns a divendres de 8 a 15 h
Voleu saber més? Consulteu el material editat per l’Ajuntament de Caldes de Montbui per acostar la població a l’administració virtual.
www.caldesdemontbui.cat/tramits