Una desena d’actes i activitats omplen la programació del 25N
La programació del 25N a Caldes de Montbui, inclou una desena d’actes i activitats que arrenquen aquest divendres i culminen el mateix 25N, amb un acte central que inclou la lectura del Manifest i una xerrada sobre les violències masclistes
La representació de l’obra Dones Lliures: les preses polítiques i la generació del TOP, al Teatre del Centre, Ateneu Democràtic i Progressista dona, aquest divendres, el tret de sortida de la programació del 25N, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència Envers les Dones, a Caldes de Montbui. Un programa que continua amb una taula rodona sobre dona i esport, aquest dissabte.
La programació del 25N continua la setmana vinent amb una exposició sobre Tània Navarro: la dona trans que va desafiar el franquisme, una micropíndola teatral sobre els micromasclismes i una xerrada de sensibilització sobre l’assetjament. També aquesta setmana comencen sessions de dinamització sobre violències masclistes als patis dels instituts de la mà de les educadores de carrer.
Lectura del Manifest
L’acte central del 25N tindrà lloc el 25 de novembre amb la lectura conjunta del Manifest d’aquest any per part de representants dels partits polítics del consistori i una conversa sobre violències masclistes. La lectura del Manifest està prevista a les 18 h davant de l’ajuntament de Caldes i a continuació la Sala de Plens de l’ajuntament acollirà la conversa amb Montserrat Antonin de l’Associació 50 a 50 sobre les diverses tipologies de violències masclistes.
Paral·lelament, la Biblioteca de Caldes acollirà la projecció de L’últim cant nòmada que narra la història d’una dona que lluita per la seva lliure determinació en un Iran dominat pels homes, després que el canvi climàtic, la modernització i els canvis socials hagin alterat la vida nòmada de la seva tribu, els bakhtiaris.
Per a més informació, consulteu el programa