L’Oficina de Turisme i el Museu Thermalia publiquen un nou web per a la promoció de la marca “Caldes de Montbui, el poble que bull” i del museu. www.visiteucaldes.cat o www.thermalia.cat
L’Oficina de Turisme i el Museu Thermalia presenten aquest novembre diferents accions per a la promoció de la marca “Caldes de Montbui, el poble que bull” en general i del museu calderí en particular.
L’acció principal ha estat la publicació d’un nou web amb tota la informació d’interès per als visitants sobre els atractius i els serveis turístics de la vila termal. A aquest web s’arriba des de les mateixes dues adreces que tenia fins ara la pàgina de turisme de Caldes: www.visiteucaldes.cat i www.thermalia.cat.
El nou projecte adapta la pàgina a Internet als nous interessos i les noves demandes que sorgeixen des del sector turístic i des dels milers de turismes potencials que cada any s’interessen pel municipi vallesà. A més, permet una major integració de continguts multimèdia i la possibilitat d’augmentar la presència a la pàgina principal dels esdeveniments més destacats (Fira de Nadal, Mercat de l’Olla, exposicions del Museu, etc.). La web és un projecte que rep el 50% del finançament del Pla de Barris.
El nou web turístic va ser presentat ahir en roda de premsa a càrrec d’Isidre Pineda, regidor de Promoció Turística.
Altres eines de promoció a les xarxes socials: vídeos i blocairesEn paral•lel, l’Oficina de Turisme engega dos projectes més de promoció de Caldes a les xarxes socials.
D’una banda, ha posat en marxa una campanya per donar a conèixer els vídeos promocionals de la vila que s’han editat aquest any. La campanya convida tothom a compartir els vídeos a les xarxes socials i entrar així en un sorteig per un lot de productes típics o un circuit termal per a dues persones als diferents balnearis de Caldes de Montbui. Podeu accedir a aquest sorteig a través de: http://promocio.visiteucaldes.cat.
D’altra banda, ha estat convocada una trobada de blocaires organitzada en tres fases. Aquests experts en la difusió d’informació turística d’interès a la xarxa visitaran la vila i compartiran les seves experiències en tres ocasions: per la Fira de Nadal del 30 de novembre i 1 de desembre (blocaires de Catalunya), pel Merca de l’Olla del març (blocaires d’Espanya) i per l’Escaldàrium del juliol (blocaires de la resta del món).
La primera visita, ara al desembre, inclourà un recorregut una visita guiada al centre històric i als elements més emblemàtics, una visita al Museu Thermalia i a les seves col•leccions sobre termalisme, de Picasso i de Manolo Hugué, i un circuit termal en un balneari, entre altres.