L’activitat que anirà a càrrec de Jesús Galán, que és terapeuta Gestalt Corporal, vol donar a conèixer com les emocions generen sensacions corporals i reaccions químiques al nostre cos, estretament lligades als estats mentals en que ens trobem en diferents moments de la nostra vida. Fent una mirada particular en com les dones senten aquest dolor físic i emocional que es pot traduir en fatiga crònica, fibromiàlgia i d’altres dolències.
Es donarà a conèixer la visió que ens ofereix l’osteopatia i la teràpia Gestalt per treballar el dolor emocional a través del cos, les seves manifestacions en símptomes com ara les tensions viscerals, contractures i dolor en general.
Durant la jornada es posarà en pràctica alguna tècnica corporal que ajudi a connectar-se amb el cos i permeti generar canvis, reconeixent la capacitat que tots tenim de cuidar-nos i tenir una millor qualitat de vida.
L’Ajuntament us recorda que hi ha a disposició de la ciutadania el Servei gratuït d’assessoria jurídica per a la dona. Per demanar hora, podeu trucar al Departament d’Acció Social al número de telèfon 93 865 54 20.