Oficina d'Atenció a la Ciutadania

L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania centralitza la relació de l'Ajuntament amb la ciutadania oferint els serveis següents:

  • Registre general d'entrada de documents i finestreta única.
  • Informació general sobre qualsevol tràmit d'atenció ciutadana, servei o activitat municipal.
  • Tràmits relatius al Padró d'habitants: empadronaments, volants, certificats.
  • Gestió dels tràmits relatius al cementiri municipal.

 


Atenció presencial

Cita prèvia electrònica: enllaç

Podeu sol·licitar cita prèvia electrònica per als següents tràmits: 

  •  Atenció ciutadana - Registre
  • Cementiri
  • Gent gran
  • Habitatge
  • Idcat
  • Padró d'habitants

Dades generals de contacte de l'OAC

  • Adreça: plaça de la Font del Lleó,11, Caldes de Montbui
  • Telèfon: 93 865 56 56 
  • Fax: 93 865 56 57
  • Correu electrònic: caldesm@caldesdemontbui.cat
  • Horari d'atenció a la ciutadania i registre general d'entrada de documents: de dilluns a divendres de 8 a 14 h. i de 15 a 19 h.

Servei d'assistència a la tramitació telemàtica 

  • Telèfon d'assistència a la tramitació electrònica: 93 865 14 40
  • Horari: de dilluns a divendres, de 8 a 20 h
  • Correu electrònic: oac360@caldesdemontbui.cat
  • Truca'm: formulari en línia que permet demanar rebre una trucada. 

Àrea responsable

Serveis Generals

Regidories responsables

Regidoria de Govern Obert i Atenció Ciutadana

Darrera actualització: 16.02.2024 | 08:20