Un cop de mà. Per un ús no sexista del llenguatge

Dilluns, 8 de març de 2021

Amb motiu del Dia Internacional de les Dones, l’Ajuntament vol recordar l’edició especial del butlletí Un cop de mà. Per un ús no sexista del llenguatge editat CPNL el 8 de març de 2012.

El 8 de març de 2012 el Consorci per la Normalització Lingüística editava el butlletí especial Un cop de mà. Per un ús no sexista del llenguatge amb la voluntat d’evitar usos sexistes i androcèntrics del llenguatge.

La utilització del llenguatge ha de reflectir la realitat social i garantir el tracte igualitari i no discriminatori, de manera que permeti fer visibles les dones en els diversos àmbits socials i laborals, però sense contravenir el bon ús de la llengua i sense afeixugar innecessàriament els textos.

Avui, Dia Internacional de les Dones, l’Ajuntament de Caldes de Montbui us anima a consultar el document que trobareu adjunt.


 

Perfils i/o etiquetes d’interès:

@cpnlcat

#aprendrecatalà

#dones

#igualtat

#8M

Darrera actualització: 8.03.2021 | 08:41