Rosabel Roca cedeix a l’Arxiu Municipal un àlbum de fotografies de la seva mare de catifes florals de l’any 1959 al 1965

Dijous, 25 de febrer de 2021

L’Arxiu Municipal ha rebut aquest àlbum de fotografies que il·lustra la represa de la tradició de la confecció de catifes per Corpus al 1959

Rosabel Roca ha cedit a l’Arxiu Municipal una documentació de la seva mare, la Maria Àngela Serra Farrés, referent a la represa de la tradició de la confecció de catifes per Corpus al 1959.

Es tracta d’un àlbum de fotografies de les catifes florals de l’any 1959 a l’any 1965 amb anotacions manuscrites de la Maria Àngela Serra Farré sobre com confeccionar-les i amb els esbossos del disseny de les catifes.


 

Maria Àngela Serra Farrés

Nascuda a Caldes al 1922, va treballar a l’Ajuntament durant la Guerra Civil. L’any 1959 va reprendre la tradició de fer les catifes per Corpus. Va ser la directora del projectes, buscava els materials necessaris i els motius de les catifes d’acord amb la resta del veïnatge.

 

L’Ajuntament de Caldes de Montbui recorda a la ciutadania que estigui interessada en fer cessions de documentació que consideri important per la història i el patrimoni local, pot contactar amb l’arxiu municipal enviant un correu electrònic a arxiu@caldesdemontbui.cat


 

Darrera actualització: 26.02.2021 | 08:24