Reobertura de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC)

Dimarts, 16 de juny de 2020 a les 12:15

A partir del dia 22 de juny, l’OMIC reprèn el servei amb cita prèvia. Cal demanar hora trucant al T. 93 865 45 30, de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h o enviant un correu electrònic a info@omiccaldesdemontbui.cat

L’atenció presencial del servei de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor es torna a activar després de més de tres mesos aturada a causa de l’estat d’alarma decretat el passat mes de març.

Les persones interessades en fer consultes cal que demanin cita prèvia trucant al telèfon 93 865 45 30, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h, o enviant un correu electrònic a info@omiccaldesdemontbui.cat

L'OMIC és un servei de l'Ajuntament de Caldes de Montbui gestionat per Cooperativa 70 per ajudar a les persones consumidores i usuàries a defensar els seus drets a través de la informació prèvia, l'assessorament i la recepció de reclamacions en matèria de consum. És un servei d'atenció directa i gratuïta a través del qual tota la ciutadania pot sol·licitar informació sobre els dubtes que pugui tenir com a consumidora.

L'OMIC de Caldes de Montbui forma part de la Xarxa Local de Consum (XLC) impulsada per la Diputació de Barcelona.

Serveis que ofereix:

Atenció personalitzada de consultes

Anàlisi i tramitació de denúncies, queixes i reclamacions en matèria de consum

Mediació entre les parts per a la resolució de determinades qüestions

Campanyes d'informació i orientació als consumidors

Documentació tècnica

Arxiu legislatiu i normatiu

Col·laboració amb la Junta Arbitral de Consum.

Formació i informació en temes de consum.


 


 

Perfils i/o etiquetes d’interès:

@OMIC_CaldesMo

@OMIC_CaldesMontbui

#omiccaldesdemontbui

@cooperativa70


 

Darrera actualització: 16.06.2020 | 12:15