A partir del dia 22 de juny, l’OMIC reprèn el servei amb cita prèvia. Cal demanar hora trucant al T. 93 865 45 30, de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h o enviant un correu electrònic a info@omiccaldesdemontbui.cat
L’atenció presencial del servei de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor es torna a activar després de més de tres mesos aturada a causa de l’estat d’alarma decretat el passat mes de març.
Les persones interessades en fer consultes cal que demanin cita prèvia trucant al telèfon 93 865 45 30, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h, o enviant un correu electrònic a info@omiccaldesdemontbui.cat
L'OMIC és un servei de l'Ajuntament de Caldes de Montbui gestionat per Cooperativa 70 per ajudar a les persones consumidores i usuàries a defensar els seus drets a través de la informació prèvia, l'assessorament i la recepció de reclamacions en matèria de consum. És un servei d'atenció directa i gratuïta a través del qual tota la ciutadania pot sol·licitar informació sobre els dubtes que pugui tenir com a consumidora.
L'OMIC de Caldes de Montbui forma part de la Xarxa Local de Consum (XLC) impulsada per la Diputació de Barcelona.
Serveis que ofereix:
Atenció personalitzada de consultes
Anàlisi i tramitació de denúncies, queixes i reclamacions en matèria de consum
Mediació entre les parts per a la resolució de determinades qüestions
Campanyes d'informació i orientació als consumidors
Documentació tècnica
Arxiu legislatiu i normatiu
Col·laboració amb la Junta Arbitral de Consum.
Formació i informació en temes de consum.
Perfils i/o etiquetes d’interès:
@OMIC_CaldesMo
@OMIC_CaldesMontbui
#omiccaldesdemontbui
@cooperativa70