En marxa la 14ena edició de la Taula de Comerç. La reunió ha servit per fer una valoració de les campanyes de promoció del comerç local dutes a terme el 2021 i plantejar les accions pel 2022
La 14ena edició de la Taula de Comerç ja s’ha posat a treballar. Aquest espai de participació del comerç local ha celebrat aquest dimecres 16 de febrer la primera reunió del 2022. La trobada, presidida per la regidora de Comerç, Carme Germà, ha comptat amb la participació d’una quinzena de comerços de Caldes de Montbui. La finalitat de la Taula de Comerç és dissenyar conjuntament entre l’Ajuntament i els comerços les accions i les campanyes de promoció del comerç local.
La reunió ha servit per fer un repàs i una valoració de les accions i les campanyes que s’han dut a terme durant el 2021. En aquest sentit, n’han sorgit noves idees i suggeriments que s’analitzaran i que es presentaran a la propera reunió de la Taula per valorar la seva posada en pràctica durant el 2022. Per això, també s’ha demanat als comerciants que han participat que facin arribar les seves propostes per poder escollir les que es considerin més apropiades per implementar. En termes concrets, s’ha acordat enviar els propers dies un qüestionari als comerciants per repetir la campanya d’aparadors creuats, amb diverses propostes per ampliar aquesta acció.
Durant la trobada s’ha parlat del paper de les xarxes socials en la promoció del comerç de proximitat. I, en aquest sentit, s’ha presentat la proposta d’incorporar el Mobile Màrqueting i altres accions similars que tinguin més en consideració els clients potencials. De la mateixa manera, els participants han plantejat la possibilitat de posar en pràctica campanyes comercials interactives que permetin arribar a un públic més ampli.
La reunió també ha servit per plantejar la possibilitat de dur a terme accions conjuntes amb les regidories de Cultura i d’Igualtat per tal d’aprofitar les sinèrgies de tots aquests àmbits.