La Comparsa “Els bitxos” triomfa i s’emporta el Premi Especial Carnestoltes de 2014
Més de 550 persones formant part de les Comparses, en grups o a títol individual van participar en el concurs de disfresses del Carnaval 2014. Al vespre, després de recórrer la rua el carrers de Caldes, va tenir lloc a la zona esportiva del Bugarai l’exhibició de les coreografies de les comparses.
La regidora de joventut, esports i festes, Montserrat Grau va lliurar els premis d’aquest any als guanyadors:
MILLOR ESBRONC: Comunitat d'Aprenentatge El Calderí
PREMIS INDIVIDUAL / PARELLA / TRIO:
Més divertida: Els GormitisMés Sorprenent: "Capitan Garfio"
PREMIS GRUPS:
Més entranyable: Els PanarresMés enginyós: Les Tortugues Ninja
PREMIS COMPARSES:
Millor Posada en Escena: Escola Montbui / Cinema MontbuiMés Sostenible: Agrupament Escolta El Pasqualet / Candy CrushMés Marxosa: La Tropa que balla/ GreaseMés Original: Esplai Grifoll / Crispetes Esplaieres
PREMI ESPECIAL CARNESTOLTES 2014: ELS BITXOS
Durant la festa es va llegir l’Esbronc i els Diables de Caldes van cremar el “Rei Carnestoltes”, el ninot que aquest any, els nens i nenes del Taller Municipal d’Art Manolo Hugué, han dedicat a Felip V.