El nou eslògan «Més que aigua calenta, MOOOOOLT MÉS» fa referència a la multitud de propietats de l’aigua termal i a un municipi ric en cultura, història, art, gastronomia i entorn natural
Thermalia, Museu i Oficina de Turisme presenta aquesta tardor un nou eslògan turístic que pren el relleu a «La tenim calenta», sense deixar de banda l’esperit termal i alhora posant en valor la multitud de fets singulars de Caldes de Montbui.
La vila romana és famosa pel brollador de la Font del Lleó, on turistes d’arreu s’han escaldat les mans en provar de tocar l’aigua que surt a 74º. Però Caldes és més que aigua calenta. Com diu el nou eslògan, «mooooolt més». En aquest sentit, es vol fer parar atenció en les propietats mineromedicionals d’un termalisme natural i en la rica oferta cultural, històrica, gastronòmica i paisatgística de Caldes de Montbui.
L’eslògan s’instal·la aquesta setmana als tòtems de les entrades de la població a l’espera que la pandèmia permeti a turistes d’arreu tornar a visitar i gaudir la vila.
Preparats per quan es reactivi el sector turístic
L’objectiu principal de Thermalia i del sector turístic és no perdre temps durant els mesos d’aturada i tenir preparades accions i materials de divulgació del fet termal i el fet calderí tan bon punt sigui possible rebre visites d’arreu del món. Entre altres, aquest nou eslògan serà el centre d’una campanya promocional per fer difusió dels recursos turístics de Caldes de Montbui a nivell internacional, a través de l’Associació europea de les viles termals EHTTA i també a través les xarxes socials.
Com el bon caldo, Caldes bull a foc lent i constant.