Les tarifes del taxi per aquest any queden congelades

Dimecres, 7 d'abril de 2021 a les 12:00

L’Ajuntament aprova la proposta del col·lectiu de taxis de Caldes de Montbui de mantenir per aquest 2021 les mateixes tarifes de l’any passat

El ple de l’Ajuntament ha aprovat per unanimitat la proposta de mantenir congelades les tarifes del servei urbà d’autotaxi durant el 2021. El col·lectiu de taxistes de Caldes de Montbui va sol·licitar no incrementar les tarifes del servei, d’acord amb el criteri aprovat per la Comissió de Preus de Catalunya.

D’aquesta manera, les tarifes per aquest 2021 amb l’IVA inclòs són:

CONCEPTE

TARIFA 1

TARIFA 2

 

feiners de dilluns a divendres de 8.00 a 20.00 h

feiners de 20.00 a 8.00h dissabtes i festius de 0 a 24 h

Baixada de bandera

3,43 €

4,13 €

Km urbà recorregut

1,24 €

1,27 €

Hora d'espera

22,38 €

22,98 €

Mínim de percepció

6,35 €

6,40 €

SUPLEMENTS

 

 

Domicili           

1,40 €

1,40 €

Animals domèstics (excepte gossos pigall)

1,60 €

1,60 €

Equipatge (per maleta o paquet superior a 55x35x35)

Gratuït

Gratuït

El servei de taxi de Caldes de Montbui està regulat a través d’un Reglament específic que estableix els drets i deures de les persones usuàries, de la mateixa manera que també permet fixar les tarifes i els preus de cada un dels serveis prestats.L’aprovació equipara les tarifes a Caldes de Montbui amb les de l’àrea de prestació conjunta del servei de taxi en l’àmbit territorial dels municipis de l’Ametlla del Vallès, La Garriga, La Llagosta, Lliçà de Vall, Martorelles, Mollet del Vallès, Palau-solità i Plegamans, Parets del Vallès, Polinyà, Sant Fost de Campsentelles, Santa Maria de Martorelles, Santa Perpètua de Mogoda, Sentmenat, Castellar del Vallès, Santa Eulàlia de Ronçana i Sant Feliu de Codines.

Pel que fa a les condicions d’ús del taxi, aquest reglament estableix que els usuaris poden presentar les reclamacions que considerin convenients a l’Ajuntament. En concret, el Reglament regula el dret a formular les reclamacions per escrit i que es pot fer arribar de forma presencial, telemàtica o bé, per correu postal. És important que la  reclamació contingui la identificació de la persona que fa la queixa, la identificació del taxista (nom i/o número de llicència) i la descripció dels fets ocorreguts constitutius de la infracció. La reclamació amb s’ha d’adreçar al departament de Serveis Territorials de l’Ajuntament de Caldes.

Darrera actualització: 07.04.2021 | 08:26