Si necessiteu informació o assessorament sobre tramitacions relacionades amb l’empadronament, adreceu-vos a l’OAC amb cita prèvia (T. 93 865 56 56 – caldesm@caldesdemontbui.cat). Per facilitar-ne l’accés a tothom, compartiu aquesta informació
L’Ajuntament de Caldes de Montbui recorda a la ciutadania que la inscripció al Padró municipal és un tràmit d’especial rellevància atès que d’ell se’n deriven drets i deures essencials per a la ciutadania.
Entre altres, l’empadronament dona accés a l’assistència sanitària, els serveis bàsics d’atenció social primària, els centres oberts per a adolescents i infants i les ajudes d’urgència social.
Per això recorda a la població que es pot adreçar a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) per resoldre qualsevol dubte sobre tramitacions relacionades amb el Padró Municipal. També demana que aquesta informació sigui el més compartida per evitar l’exclusió de persones sense accés als canals d’informació generals.
Cita prèvia
En atenció a les mesures de seguretat Covid-19, recordeu que cal demanar cita prèvia a l’OAC: tel. 93 865 5656 – A/e. caldesm@caldesdemontbui.cat
Assistència a la tramitació electrònica
En paral·lel, l’Ajuntament us recorda que la ciutadania té a la seva disposició el servei d’assistència a la tramitació electrònica OAC 360º, a través del qual us facilitaran informació i acompanyament relacionats amb qualsevol tràmit municipal. Hi podeu accedir: tel. 93 865 41 14 – A/e: oac360@caldesdemontbui.cat. Més informació: www.caldesdemontbui.cat/oac360.