L'Ajuntament treballa amb 13 emprenedors solucions per a una millor gestió financera

Dimarts, 15 de juny de 2010

El seminari celebrat dimarts 14 de juny sobre "Com elaborar un pla de tresoreria i fer-ne el seu seguiment" ha comptat amb 13 emprenedors, 9 d'ells amb un projecte pendent de realitzar i 4 amb activitats ja donades d'alta. La regidora d'Indústria, Comerç i Consum, Helena Poch, ha rebut als assistents acompanyada de la tècnica experta en la matèria a qui s'ha encarregat impartir el seminari.

 

Durant la sessió, que ha tingut lloc a l'Ajuntament, emprenedors i empresaris van resoldre dubtes sobre temes com quins són els terminis de cobrament dels clients d'una empresa i quins són els terminis de pagament per poder estar al corrent; com es poden analitzar els punts dèbils de l'empresa a nivell econòmic i quines mesures que es poden prendre per pal•liar mancances; o quines són les eines financeres vàlides per millorar la liquiditat de l'empresa.

 

A més, els assistents han pogut resoldre dubtes sobre altres qüestions relacionades amb els seus projectes particulars.

 

La sessió ha anat a càrrec de Sandra Zapatero Tècnica Superior en Administració de l'Empresa i Responsable de l'Àrea Fiscal - Comptable de (CTAG) Confederació de Treballadors Autònoms de Catalunya.

 

El Servei d'Empresa de l'Ajuntament de Caldes de Montbui convoca aquest tipus d'accions per facilitar a les persones emprenedores i a les empreses de recent creació eines de suport per la posada en marxa i la consolidació dels nous negocis.

 

Aquest Servei ofereix altres vies per a l'assessorament d'emprenedors i empreses. Per contactar-hi us podeu adreçar a:

 

Regidoria d'Indústria, Comerç i Consum
Telèfons: 93 862 70 25 / 93 865 56 56
Correu electrònic serveiempresa@caldesdemontbui.cat


 

 

Darrera actualització: 5.03.2013 | 11:29