Els súper poders dels entrenadors

Dilluns, 29 de maig de 2017

Dies abans de la celebració del torneig escolar Rosario Sánchez, l’Ajuntament va oferir la xerrada titulada “Els súper poders dels entrenadors. Com ajudar un jugador o com destrossar-lo”

Amb la voluntat de donar eines als entrenadors que treballen amb infants a Caldes de Montbui, i a les portes d’un torneig organitzat per l'Associació de Futbol Sala que mobilitza milers d’infants de les quatre escoles calderines, l’Ajuntament va organitzar aquesta xerrada, a la qual van assistir una setantena d’entrenadors.

El ponent, Enric Maria Sebastiani, va acompanyar aquesta reflexió col•lectiva sobre com ajudar als jugadors a gaudir de l’esport i sobre com podem convertir l’activitat esportiva en una plataforma de suport a l’educació en valors.

Durant la xerrada, presentada per la regidora d’Educació, Roser Guiteras, i tancada per la regidora d’Esports, Núria Carné, es va fer esment també del lèxic editat per l’Oficina de Català de Caldes de Montbui, sobre futbol sala “Cinc contra cinc”, i es va fer lliurament del tríptic als entrenadors assistents per tal de motivar la utilització correcte de la llengua en els entrenaments.

Darrera actualització: 29.05.2017 | 12:57