Atenent les noves mesures anunciades per la Generalitat de Catalunya a tot el territori pels brots de COVID-19, el Ple extraordinari del 19 d’octubre es celebrarà de forma telemàtica. Podeu seguir-lo en línia al canal de Youtube i a Ràdio Caldes.
La Generalitat de Catalunya va adoptar ahir unes mesures especials de contenció de l’activitat laboral i social i en matèria de salut pública per aturar la transmissió del virus de la COVID-19 i protegir la salut de la població del territori.
Atenent aquestes noves directrius, el Ple extraordinari de l’Ajuntament previst per al 19 d’octubre, a les 18 h, es farà telemàticament. El podreu seguir en línia al canal de Youtube i a a Ràdio Caldes: www.radiocaldes.cat -107,8 FM.
Consulteu l’ordre del dia en el document adjunt i accediu a la Sala de Plens Virtual.
Perfils i/o etiquetes d’interès:
@RadioCaldes