Si et trobes aïllada amb una persona maltractadora adreça’t a l’Institut Català de la Dona a través del T. 900 900 120, del A/e. 900900120@gencat.cat i del web dones.gencat.cat. Com a novetat s’ha habilitat una línia de WhatsApp 671 778 540
Durant els darrers 15 dies de confinament s’han disparat les trucades demanant ajuda per violència masclista fins a un 88%. Per això, l’Institut Català ha reforçat el servei d'atenció telefònica al 900 900 120 i posa a l’abast de les víctimes altres serveis telemàtics ampliant el seu servei habilitant la línia de WhatsApp 671 778 540, que fa més accessible i immediata la comunicació amb els professionals.
La Línia 900900120, és un servei telefònic que pot garantir l’atenció en qualsevol moment i hora del dia, també d’emergències. Es tracta d’un servei telefònic confidencial i gratuït que atén durant les 24 hores els 365 dies de l’any
També s’estableix el correu electrònic 900900120@gencat.cat, model de comunicació escrita i sistema més operatiu quan la dona es troba confinada amb el seu agressor.
L’Ajuntament també us recorda que disposa del Servei d’Assessoria Jurídica per a dones que, durant aquest temps de crisi sanitària, les dones que vulguin fer consultes poden fer-ho telefònicament trucant al T. 93 865 54 20 o enviant un per correu electrònic a bsocial@caldesdemontbui.cat
Aquest servei, dut a terme per advocades, és absolutament confidencial i ofereix la possibilitat de consultar sobre qualsevol dubte o problema que afecti les dones: drets familiars, violència de gènere, conflictes per propietats, drets laborals, conflictes penals, assetjament, maternitat, etc.
Perfils i/o etiquetes d’interès:
@icdones
@salutcat
#dones
#violènciamasclista
#Noestàssola
#Coronavirus
#COVID19
#quedatacasa
#JoActuo