Caldes celebra el 8M, el Dia Internacional de les Dones

Dimecres, 1 de març de 2023

Caldes de Montbui se suma a la celebració del 8M amb la lectura institucional del manifest i més activitats commemoratives. Consulteu el programa d’activitats

La commemoració del 8M, el Dia Internacional de les Dones, comptarà amb diverses activitats reivindicatives, de conscienciació, de participació i de debat durant els propers dies. Els actes començaran a partir del dia 2 de març i finalitzaran el dia 17 de març, a les 17 hores, amb la Marxa exploratòria de dones, lesbianes i trans.

L’acte central serà la lectura institucional del Manifest pel 8 de març, Dia Internacional de les Dones, que tindrà lloc el mateix dia 8 de març, a les 20.30 hores, a la plaça de la Font del Lleó i seguidament una exhibició de teles acrobàtiques feministes.

Consulteu el programa d’activitats en el cartell adjunt.

 

Perfils i/o etiquetes d’interès:

#dones

#PunLila

#igualtat

#8M

Darrera actualització: 1.03.2023 | 14:42