Acords del Ple ordinari del 17 de juny de 2021
El web municipal publica els acords de la sessió ordinària del Ple de l’Ajuntament celebrada presencialment el dijous 17 de juny. També podeu consultar les actes de plens anteriors al Portal de Transparència i recuperar el Ple íntegre al Canal YouTube
La sessió plenària d’aquest mes, que ha tornat a la presencialitat, va començar amb unes paraules de la regidora Regidora d’Igualtat, Feminisme i Polítiques LGTBI+ Nova Ciutadania, Salut, Participació Ciutadana i Voluntariat, i Cooperació i Solidaritat i uns segons de silenci per les dues nenes mortes a Canàries presumptament a mans del seu pare.
Abans de l’inici del ple propiament dit, també es va votar i aprovar per unanimitat la urgència d’una moció presentada pels grups municipals d'ERC-AM i del PSC-CP per adherir-se a la xarxa de municipis LGTBI de Catalunya i declarar Caldes municipi LTGBIQ+ per incorporar-la a l’ordre del dia de la sessió.
A partir d’aquí va començar la sessió plenària amb el nou ordre del dia aprovat.