L'alumne de l'Escola Municipal de Música Joan Valls serà un dels clarinets reserva de les orquestrades de l'Orquestra Simfònica del Vallès que tindran lloc la primera setmana de juliol, a Sabadell.
Batlles, estudiant de 4r de Nivell Mitjà, va ser un dels dos aspirants que va proposar Caldes de Montbui. L'Orquestra oferia dues places de clarinetistes i s'hi van presentar 9 candidats de l'àrea metropolitana de Barcelona. El jove clarinetista calderí competia amb aspirants que cursen 6è de Nivell Mitjà.
L'Orquestra Simfònica del Vallès i les escoles de l'àrea metropolitana de Barcelona han iniciat aquest projecte de col·laboració que permet a joves estudiants formar part durant uns dies d'un gran orquestra. Estudiants i professionals treballaran sota la direcció de Giles Apap per preparar el concert del juliol.