28 persones participen a l’enquesta de l’Oficina d’Habitatge

Dijous, 3 de desembre de 2020 a les 12:15

L’atenció personalitzada i la competència professional són dos dels aspectes més ben valorats de l’enquesta de l’Oficina d’Habitatge en la que han participat 28 persones

Del 9 d’octubre al 9 de novembre, l’Ajuntament de Caldes va dur a terme una enquesta ciutadana per tal de definir la carta de serveis que presta l’Oficina d’Habitatge. Les persones interessades en participar ho podien fer presencialment a la mateixa oficina o virtualment.

Les Cartes de Serveis són documents públics a través dels quals l’organització informa als seus usuaris dels serveis que ofereix i dels compromisos de qualitat que assumeix en la seva prestació, així com dels drets dels usuaris en relació a aquests serveis.

Un total de 28 persones van participar a l’enquesta, 8 on line i 20 presencials, tot i que dues d’elles no es van poder registrar per la falta de dades imprescindibles.

La mitja dels resultats de l’enquesta en una escala de 0 a 10 punts, determinen l’atenció personalitzada com un dels aspectes més ben valorats, rebent una puntuació de 9.14 punts, seguit de la competència professional amb 8.96 punts i la qualitat de la informació rebuda amb 8.92 punts. La puntuació més baixa ha estat de 7.17 punts en quant a la simplicitat de la tramitació electrònica. Tenint en compte aquest aspecte, l’Ajuntament ja va posar a disposició de la ciutadania un servei d’acompanyament a la tramitació electrònica al que es pot accedir a través d’un banner de la pàgina principal del web municipal.

Per altra banda, les persones enquestades van valorar entre 5 i 10 minuts el temps d’espera adequat per ser atesos presencialment, de 2 a 5 minuts telefònicament i van remarcar com a aspectes prioritaris tenir en compte l’atenció personalitzada, la competència professional i la qualitat de la informació.

Totes les dades recollides ajudaran a determinar la valoració dels serveis prestats de cara a establir els compromisos de qualitat de la carta de serveis de l’Oficina d’Habitatge.

 

Darrera actualització: 03.12.2020 | 12:17