L’OAC360º us ajuda a la tramitació electrònica també per les tardes

Divendres, 11 de desembre de 2020 a les 12:07

L’OAC360º és el servei d’assistència ciutadana que té per objectiu donar suport personalitzat en la tramitació electrònica. L’horari d’atenció és de 8 a 20 h, excepte festius i vigílies de festes de Nadal. Consulteu com accedir-hi.

L’OAC360º és el servei d’assistència ciutadana que té per objectiu oferir un acompanyament personalitzat en la tramitació electrònica, per resoldre dubtes i incidències que la ciutadania pugui tenir quan ha de fer gestions o tramitacions telemàtiques des de la plataforma de tramitació electrònica de Caldes de Montbui: https://seu.caldesdemontbui.cat.

El servei tècnic dona suport en casos com, per exemple, instal·lar un certificat digital, iniciar un tràmit en línia, sol·licitar una subvenció o resoldre incidències en la tramitació electrònica (problemes de navegació, ús de certificats electrònics, digitalització i adjunt de fitxers electrònics, entre d'altres).


 

Com accedir al servei OAC36º: www.caldesdemontbui.cat/oac360

  • Telèfon 93 865 14 40

De dilluns a divendres, de 8 a 20 h (excepte festius i vigílies de festes de Nadal). Assistència immediata durant la tramitació amb l'opció d'una possible connexió remota a l’equip en qüestió, sempre que sigui necessària per a la resolució satisfactòria de la incidència.


 

Adreçant la consulta per correu electrònic, que respondrà un tècnic del servei.


 

  • Truca’m”

Omplint el formulari en línia que permet demanar rebre una trucada. https://callme.atlassian.net/servicedesk/customer/portal/5/create/35

Darrera actualització: 11.12.2020 | 12:12