Preguntes freqüents a l’Ajuntament de Caldes de Montbui

Dimarts, 14 d'abril de 2020 a les 00:00

Quins són els contactes de les diferents Oficines d’Atenció Municipal?

Està oberta la Deixalleria municipal?

La Deixalleria municipal està tancada. Si genereu residus que no es poden llençar als contenidors (olis domèstics, piles, ferralla, etc.), cal mantenir-los a casa fins que reobri la Deixalleria.

Més informació en aquest ENLLAÇ

Informació sobre la prestació dels serveis essencials als Jutjats de Pau

La prestació de serveis essencials es farà de 9 h a 14 h a través del telèfon de contacte 673 39 80 91. En horari de tarda i caps de setmana cal adreçar-se al Jutjat de Guàrdia de Granollers 93 693 45 30. Es consideren serveis essencials: expedició de llicències d’enterrament, matrimonis en risc de mort (article 52 del codi civil) i inscripcions de naixement en termini peremptori.

Més informació en aquest ENLLAÇ

Puc anar al meu hort domèstic?

La normativa autoritza, de nou, anar als horts fora del domicili particular per recollir productes necessaris per a la subsistència. No està permès el plantar noves hortalisses ni fer altres activitats als horts, només es pot recollir el producte ja plantat o cuidar dels animals.

Pel que fa als horts situats a la Torre Marimon, l’Ajuntament ha editat un calendari per accedir als horts situats a la Torre Marimon .

Per a qualsevol aclariment lapiqueta@caldesdemontbui.cat T. 93 862 70 25

Més informació en aquest ENLLAÇ

Com queda el pagament dels rebuts de la piscina i el gimnàs del Club Natació Caldes?

Les quotes de serveis públics no prestats no es poden cobrar. El Club Natació Caldes proposa el cobrament d'una donació voluntària i demana que aquelles famílies que no volen fer-la ho facin saber a través de l'e-mail cncaldes@cncaldes.cat (preferiblement), o bé trucant al telèfon del Club 93 865 04 23.

Més informació al següent ENLLAÇ

Com puc renovar el meu DNI?

Actualment no es presta el servei de renovació del DNI. Els documents nacionals d’identitat que caduquin a partir de la declaració de l’estat d’alarma tindran un any més de validesa. Per tant es prorroga fins el 13 de març de 2021.

Més informació al següent ENLLAÇ

On puc demanar un ajut per a la despesa dels subministraments de llum, aigua i gas?

Si necessiteu demanar un ajut per fer front a la despesa dels subministraments bàsics d’aigua, llum o gas, poseu-vos en contacte amb Serveis Socials bsocial@caldesdemontbui.cat T. 93 865 54 20

Voleu fer una donació de material sanitari?

Si voleu fer una donació de material sanitari poseu-vos en contacte amb la Policia Local T. 93 865 41 41

Com puc realitzar un empadronament?

L’empadronament és un tràmit presencial. Per a més informació poseu-vos en contacte amb Oficina d’Atenció Ciutadana caldesm@caldesdemontbui.cat T. 93 865 56 56

Darrera actualització: 15.04.2020 | 10:15