Tots Sants 2026: horari del Cementiri Municipal i servei especial de Bus Urbà

Dijous, 22 d’octubre de 2026

El Cementiri Municipal, amb motiu de la celebració de Tots Sants, estarà obert des del 26 d’octubre fins l’1 de novembre de 8 a 18 h i la resta dels dies en horari habitual. El Bus Urbà farà viatges cada mitja hora entre l’Estació i el Cementiri, el dia 1 de novembre

Els horaris del Cementiri Municipal, amb motiu de la celebració de Tots Sants són els següents:

  • Horari especial: del 26 d’octubre a l’1 de novembre, de 8 a 18 h amb atenció al públic tota la setmana
  • Horari habitual:

De dilluns a divendres: de 8  a 18 h.

Dissabtes i diumenges i festius: de 9 a 14 h

Atenció al públic: dimecres i dissabtes de 9 h a 14 h (excepte si el personal és requerit per serveis funeraris)

Servei de Bus Urbà especial el dia 1 de novembre

  • Estació d’autobusos- Pl. Lluís Companys- Cementiri: de 9 h a 13.30 h i de 15.30 h a 17.30 h. Sortides cada mitja hora.
  • Cementiri- Pl. Lluís Companys- Estació d’autobusos: de 9.15 h a 13.45 h i de 15.45 h a 17.45 h. Sortides cada mitja hora.

L’Ajuntament recorda a la ciutadania que es pot accedir al cementiri a peu, des del nucli urbà, a través del pas soterrat de la C-59, a l’alçada del c. de Bigues.

Darrera actualització: 22.10.2026 | 10:49