Gran Recapte d’aliments 2025: Ho donem tot
Torna la recollida física d’aliments i la participació activa del voluntariat del Gran Recapte: 7 i 8 de novembre recollida física d’aliments a diferents supermercats i la campanya durarà fins al 23 de novembre per a les donacions econòmiques a la pàgina web www.granrecapte.com
La campanya permetrà recollir aliments per poder ajudar a les famílies més vulnerables. Els aliments recollits es destinaran al Rebost Solidari d’Aliments de Caldes de Montbui.
Enguany, la Gran Recapte torna en un format mixt amb la recollida física d’aliments als establiments col·laboradors, o mitjançant donacions econòmiques per a la compra posterior d’aliments:
- 7 i 8 de novembre recollida física d’aliments amb presència de voluntariat a diferents establiments
- Fins al 23 de novembre podeu fer donacions econòmiques a les línies de la caixa dels supermercats i per bizum al 33596. Consulteu com fer-les al web del Gran Recapte
Ho donem tot El Gran Recapte arriba amb un missatge clar i contundent: “Ho donem tot”. És una expressió que reflecteix l’esperit de la campanya i la mobilització desinteressada de milers de persones disposades a sumar esforços per garantir que ningú es quedi sense una alimentació digna i saludable.
El lema “Ho donem tot” vol posar en valor que cadascú pot aportar la seva part, gran o petita, i que la suma de totes és el que fa possible l’èxit del Gran Recapte. Hi ha persones que donen temps fent voluntariat, altres donen veu fent difusió o donant aliments i recursos econòmics, i sobretot, donem esperança a milers de persones que necessiten els aliments per poder tirar endavant
L’objectiu de la campanya és informar i sensibilitzar a la ciutadania de Catalunya sobre la realitat de la pobresa alimentària en el nostre entorn, per afavorir la donació d’aliments i, alhora, promoure una col·laboració continuada amb els Bancs dels Aliments al llarg de l’any.
Botigues i entitats participants: Ametller Origen, Bon Àrea, Caprabo, Carnisseria Riu, Coaliment, Dia, El Celler, Natural Òptics, Joc de Paraules, Noelia Agudo, Mercadona
Entitats: Escola Pia. L’empresa Textil, S.A.U, participarà amb un punt de recollida intern per al seu personal.
La col·laboració en els diferents comerços locals es farà també, amb l’entrega de talonaris on la ciutadania pot adquirir unes butlletes que posteriorment seran bescanviades per aliments destinats al Rebost Solidari d’Aliments de Caldes de Montbui.
Organitzen:
Càritas Caldes
Ajuntament de Caldes de Montbui
Col·laboren:
Creu Roja Caldes-St. Feliu-Palau
Rotary Club
Ruta George Lawrence
Església Cristiana Evangèlica
Escola Pia (amb alumnat compromís socioeducatiu)
Institut Escola Caldes (amb alumnat compromís socioeducatiu)
Institut Manolo Hugué (amb alumnat compromís socioeducatiu)
Perfils i/o etiquetes d’interès:
@GranRecapte
#voluntariat
#granrecapte
#bancdelsaliments