Dijous 26 de març, afectacions a la C-59 i la C-1415b pel pas de la Volta Ciclista a Catalunya pel municipi

Dimarts, 24 de març de 2026

La Volta Ciclista a Catalunya 2026, en el seu pas pel terme municipal de Caldes de Montbui el dijous 26 de març, provocarà un tall de trànsit a la C-59 i a la c-1415b, de 13.30 a 14.30 h, aproximadament. Consulteu afectacions a urbanitzacions i polígon La Borda a caldesdemontbui.cat

Atenció a la ciutadania: Policia Local (93 865 41 41 – Emergències 092)

Segons ha informat l’organització de a Volta 2026, els ciclistes passaran per Caldes de Montbui el dijous 26 de març a les 13.30 h, generant talls de trànsit d’entre mitja hora i una hora. Aquesta etapa arriba a Caldes per la C-1415b venint de Sant Eulàlia i enllaça amb la C-59 direcció Sant Feliu.

Es prega a la ciutadania que tingui en compte les següents restriccions que afecten a tota la població, amb l’única excepció dels vehicles d’emergències:  

La Borda (P.I.):

  • Tallat l’accés i la sortida a través de la C-1415b
  • Alternativa: accés i sortida provisional a través de la C-59

Can Maspons:

  • Tallat l’accés i la sortida a través de la C-1415b
  • Sense alternativa

Els Lledoners, Can Regasol i Font dels Enamorats:

  • Tallat l’accés i la sortida des de la C-59 i la C-1415
  • Alternativa: C-17, Bigues i Riells i l’Ametlla

Els Saulons:

  • Tallat l’accés i la sortida des de la C-59 i la C-1415. Sense alternativa

El Farell i Sant Sebastià:

  • Tallat l’accés i la sortida des de la C-59
  • Alternativa: des del nucli urbà (passeig del Remei)

Nucli urbà:

  • Tallat l’accés i la sortida a la C-59 (des de c. Montserrat i pg. del Remei)
  • Alternativa: des de Pi i Margall (El Tint) a la C-59

Can Valls i Torre Negrell:

  • Obert i sense afectacions per accedir a la C-59 en sentit Palau i en sentit Caldes, fins nucli urbà

https://www.voltacatalunya.cat/ca/la-cursa/afectacions-de-transit

Darrera actualització: 24.03.2026 | 09:50