Club de lectura. Xerrada sobre l'obra de Simon de Beuavoir, Les belles imatges

Dilluns, 28 d’octubre de 2013 a les 19:00h

El dilluns 28 d’octubre, a les 19 h, tindrà lloc a la Sala d’Actes de la Biblioteca Municipal de Caldes de Montbui, una xerrada sobre l’obra de Simon de Beuavoir, Les belles imatges amb la participació de la dinamitzadora Ruth Vilar de Cos de Lletra.

Sinopsi
La vida a París d'una família de l'alta i benpensant burgesia als anys seixanta és el pretext que va triar Simone de Beauvoir per escriure una crítica novel•la sobre la "veritat", una reacció a l'espectacle del món mistificat i a les hipòcrites relacions que els prejudicis socials estableixen.

Simone de Beauvoir (París 1908-1986), ha estat una de les més reconegudes intel•lectuals del segle xx. Companya de Jean-Paul Sartre, d’entre la seva extensa i lúcida obra, que abraça un ampli ventall de gèneres, destaquen El segon sexes (1949), assaig teòric sobre la dona, i la novel•la Els mandarins (1954), premi Goncourt.

Cal inscripció prèvia al Club de lectura per poder participar. Informeu-vos a la Biblioteca trucant al número de telèfon 93 862 67 56 o bé enviant un correu electrònic a l’adreça b.caldesm@diba.cat

Darrera actualització: 1.10.2013 | 13:53