Accions formatives de màrqueting i vendes
L’Ajuntament organitza la formació «Cinc estratègies i quatre tècniques infal·libles per fidelitzar clients», els dies 22 i 29 de novembre, de 9,30 h a 13,30 h al Centre d’Iniciatives Empresarials-Caldes Emprèn. Inscripció en línia i a La Piqueta
El Servei d’Empresa i suport a l’emprenedoria organitza aquesta acció formativa d’interès empresarial adreçat a persones emprenedores i empreses:
«Cinc estratègies i quatre tècniques infal·libles per fidelitzar clients»
Sessió per donar a conèixer les cinc millors estratègies de fidelització per gaudir d'una cartera de clients fidels que recomanin la marca a la seva xarxa de contactes, evitant la fuga cap a la competència. Es treballaran les 4 tècniques de fidelització per excel·lència amb exemples pràctics i creatius per adaptar-les als propis negocis. Tècniques que milloren l'experiència de compra del client, fent repetició de compra i millorant la imatge de marca i la reputació online.
Persones destinatàries: persones emprenedores i empreses
Data: 22 i 29 de novembre de 2023
Horari: de 9,30 h a 13,30 h
Lloc: Centre d’Iniciatives Empresarials-Caldes Emprèn (c/ Garraf,19 del Polígon Industrial La Borda)
Formadora: Maria Esperança Esteve
Podeu consultar els continguts de la formació i fer la inscripció en aquest enllaç
Més informació a La Piqueta:
C. del Doctor Delger,5
T. 93 862 70 25
A/e.serveiempresa@caldesdemontbui.cat
Perfils i/o etiquetes d’interès:
#formacioempresarial
#emprenedoria
@la-piqueta