Han passat molts dies des d’aquell març de 2020, quan la pandèmia provocada pel coronavirus SARS-Cov-2, va entrar a les nostres vides.
Ara, amb la distància que ens confereix el temps, es vol reflexionar sobre com van viure aquesta pandèmia diferents professionals que van estar involucrats directament, encara que des de diferents àmbits, amb la covid 19. Es comptarà amb la participació de Cesca Zapater (metgessa), Mari Luz Talavera (infermera), Pilar Loncan (metgessa), Daniel López Codina (biofísic) i en Gerard Giménez (estadístic).
Es farà a través d’una conversa, al voltant d’una taula, parlant sobre el que han viscut, el que han aprés, els errors, les conseqüències, el que s’ha guanyat i s’ha perdut com a societat.
La narrativa d’aquests professionals exposant les seves vivències professionals, pretén compartir mirades i visions que ens poden ajudar a entendre tot el que ens ha passat.
Perfils i/o etiquetes d’interès:
Biblioteca Caldes de Montbui
Instagram i Twitter: @bibcaldesm
@bibliotequesxbm