Sopar solidari "Ens movem per Mali"

Dijous, 14 de febrer de 2013 a les 21:00h

L'objectiu del sopar, que tindrà lloc aquest dijous 14 de febrer a les 21 h a l'espai social del Centre, és recollir fons per enviar sacs d'arròs a les ciutats més afectades pel conflicte com ara Tombouctou, Segou i Mopti. Alhora, també vol donar a conèixer de prop la realitat qüotidiana de la ciutat de Tombouctou i com a través de la música, aquesta ONG vol incidir en aquesta realitat. El sopar té un cost de 15 Eurus, 5 dels quals es destinaran a la campanya.


El músic malià, Baba Maiga i la periodista catalana Marina Ubach, ambdós de Timbuktu Music Project oferiran una xerrada oberta per acostar el seu treball de construcció d'una escola de música per a infants a Tombouctou. Davant l'urgència, creada per la situació de conflicte, han creat una campanya per comprar arròs a Bamako per tal de fer-lo arribar a les famílies més necessitades de la zona nord de Mali.


L'acte s'acompanyarà amb la projecció de les diferents propostes musicals que actualment Timbuktu Music Project ofereix a Catalunya. TMP és una associació creada el 2001 a Tombouctou i constituïda com a ONG fa tres anys a Barcelona.

Darrera actualització: 2.05.2013 | 16:13