Nou punts claus per a la millora de la qualitat educativa en el cicle 0-3
Descripció A la llar d’infants hem de posar l’èmfasi en la mirada i l’organització de les activitats de la vida quotidiana per tal que siguin el més educatives possible, o el que és el mateix, hem de convertir en educatives les accions, els espais i les activitats que tenen sentit i significat per als infants.
Objectius Deixar constància que l’educació infantil, i també el primer cicle, conformen una etapa amb entitat pròpia, no com a preparació pel que vindrà, tampoc com a imitació d’etapes posteriors, sinó que cal dotar-lo d’una manera concreta de treballar, amb uns objectius específics.
Ponent Maite Miró, Tècnica del Departament d'Ensenyament del Servei d'Ordenació Curricular
d'Educació Infantil i Primària
Web de la ponent: https://sites.google.com/a/xtec.cat/educacio-infantil-0-3/
Organització Servei Educatiu Vallès Oriental IV