Del 6 de març a l'1 d'abril: Exposició "Pesca i vida a la costa catalana"
Dimarts, 6 de març de 2012 a les 15:30h
A partir del 6 de març i fins l'1 d'abril es podrà visitar a la Biblioteca de Caldes, l'exposició: Pesca i vida a la costa catalana.
La costa mediterrània, avui una font de riquesa gràcies al turisme, durant molts anys va ser un espai poc habitat on els pescadors i les seves famílies vivien pendents del mar. Aquesta exposició de fotografies, basada en el llibre La pesca a Catalunya d'Enric Garcia i Marta Vives, pretén mostrar com eren la vida i l'entorn de la costa catalana a principis del segle XX, abans de l'arribada del turisme, que capgirarà totalment la vida i el paisatge d'aquestes poblacions.
Podeu visitar-la de dilluns a divendres de 15.30 h a 20.30 h, i els matins dels dimecres i els dissabtes de 10 h a 13.30 h.