Del 31 de maig i fins el 18 de juny els alumnes més petits del Taller d'Art Municipal exposen els seus treballs
Dijous, 31 de maig de 2012 a les 19:00h
Els alumnes del Taller d'Art Municipal que tenen entre 5 i 16 anys mostren els treballs fets durant aquest curs 2011/2012 en una exposició que es farà al Centre Cívic i Cultural del 31 de maig al 18 de juny.
Els temes que s'han treballat aquest anys són l'obra de Joan Miró, arrel d'una sortida a la Fundació Miró de Barcelona, la metamorfosi-transformació a partir de l'obra de Kafkfa, entre molts d'altres i en total s'hi mostren els treballs d'uns 95 alumnes.
La mostra és oberta al públic i les obres exposades es podran visitar de dilluns a divendres de 17 h a 21 h. La inauguració tindrà lloc al Centre Cívic i Cultural el dijous dia 31 de maig a les 19 h.