Cicle despendre per aprendre. Xerrada: El dol, infància i joventut
Lla xerrada: El dol, infància i joventut, anirà a càrrec d’Edward Van Herreweghe, professor de secundària i amb formació en filosofia, teologia, psicologia, dol i pèrdues.
L’objectiu d’aquesta sessió és donar les eines de com explicar als infants i joves que un ésser estimat està a punt de morir i com podem ajudar-los des de les escoles i els instituts.
Despendre per aprendre és un espai de trobada i reflexió on, a través del diàleg, la informació i el debat, es parla de la vida i de la mort i de tot allò que l’envolta: el procés de morir, el dol, l’eutanàsia, el testament vital, la mort digna, etc. Un espai on cadascú podrà posar paraules a les emocions i trobar els recursos necessaris a través de diferents visions i mirades.
Organitza: Escola de Formació Fundació Santa Susanna, Creu Roja i l’Obra Social “ La Caixa”
Col•labora: Biblioteca de Caldes de Montbui