Activitats del 8 de març, Dia Internacional de les Dones
Amb motiu del Dia Internacional de les dones, l'Ajuntament de Caldes de Montbui i l'Associació Cultural de les Dones i la Coordinadora de Gent Gran organitzen les següents activitats:
El 13 de març a les 16 h tindrà lloc a l'Espai Gent Gran de les Cases dels Mestres, la Conferència: "Nosaltres, les hereves", a càrrec de Sílvia Fortuny.
"Nosaltres, les hereves" pretén acostar-nos a la dona medieval, concretament a tres grups de dones - les beguines, les dones càtares i les trobadores - que van viure entre el s. IV al s. XIII. Provarem de mostrar com el seu món més íntim no està gens allunyat del nostre, les dones del s.XXI i veurem com hi ha una manera del veure i viure el món que ens acosta a elles a través dels segles.
La mirada de la conferència sempre és la d'acostar-nos a unes dones amb les quals, tot i els segles, tenim prou elements per sentir-nos-hi properes.
El 13 de març a les 17.30 hores, també a l'Espai Gent Gran de les Cases dels Mestres, es podrà visitar el recull de fotografies: la dona, transmissora de coneixements i aficions.
Col•labora: Jardí Santa Susanna i la Fundació Santa Susanna