Treballa a l'Ajuntament

 

En aquesta pàgina trobareu informació relativa als processos de selecció de personal de l'Ajuntament de Caldes de Montbui. També podeu consultar la informació sobre els Empleats públics al Portal deTransparència. 

  • Procés selectiu per a la constitució d'una borsa de treball de Professor/a d'Art- Exp 630/2021 24 de febrer de 2021

    Es fa públic que en data 16 de febrer de 2021, mitjançant Decret d'Alcaldia 162/2021 es van aprovar les bases reguladores i la convocatòria, mitjançant el sistema de concurs-oposició, per a la constitució d'una borsa de treball de Professor/a d'Art de l'Ajuntament de Caldes de Montbui  -  Expedient 630/2021.

    El termini de presentació de sol·licituds per prendre part del procés selectiu és del dia 25 de febrer de 2021 al dia 16 de març de 2021, ambdós inclosos.

    Cal omplir la  sol·licitud específica  per aquest procés i presentar-la signada juntament amb tota la documentació que es demana a les bases de la convocatòria, en alguna de les formes següents:

    • online mitjançant el tràmit de  sol·licitud general  en el web corporatiu
    • presencialment al Registre General de l'Ajuntament (OAC) de dilluns a divendres de 8.00h a 14.00h (cal sol·licitar cita prèvia al 938655656)
    • a les oficines de Correus mitjançant correu administratiu
  • Consultar l'acta de resultats de la prova de temari i cas pràctic, i la convocatòria de les entrevistes del procés selectiu d'una borsa d'Auxiliar Administratiu/va - Exp. 7276/2020 17 de febrer de 2021

    Ja pots consultar l' acta de resultats de la prova de temari i cas pràctic, i la convocatòria de les entrevistes del procés selectiu per a la constitució d'una borsa d'Auxiliar Administratiu/va - Exp. 7276/2020

  • Procés selectiu per a la constitució d'una borsa de treball d'Auxiliar Administratiu/va- Exp 7276/2020 14 de desembre de 2020

    Es fa públic que en data 3 de desembre de 2020, mitjançant Decret d'Alcaldia 1723/2020 es van aprovar les bases reguladores i la convocatòria, mitjançant el sistema de concurs-oposició, per a la constitució d'una borsa de treball d'Auxiliar Administratiu/va de l'Ajuntament de Caldes de Montbui  -  Expedient 7276/2020.

    El termini de presentació de sol·licituds per prendre part del procés selectiu és del dia 15 de desembre de 2020 al dia 4 de gener de 2021, ambdós inclosos.

    Cal omplir la  sol·licitud específica  per aquest procés i presentar-la signada juntament amb tota la documentació que es demana a les bases de la convocatòria, en alguna de les formes següents:

    • online mitjançant el tràmit de  sol·licitud general  en el web corporatiu
    • presencialment al Registre General de l'Ajuntament (OAC) de dilluns a divendres de 8.00h a 14.00h (cal sol·licitar cita prèvia al 938655656)
    • a les oficines de Correus mitjançant correu administratiu
  • Procés selectiu per a la constitució d'una borsa de treball d'Administratiu/va- Exp 6535/2020 1 de desembre de 2020

    Es fa públic que en data 23 de novembre de 2020, mitjançant Decret d'Alcaldia 1667/2020 es van aprovar les bases reguladores i la convocatòria, mitjançant el sistema de concurs-oposició, per a la constitució d'una borsa de treball d'Administratiu/va de l'Ajuntament de Caldes de Montbui  -  Expedient 6535/2020.

    El termini de presentació de sol·licituds per prendre part del procés selectiu és del dia 2 de desembre de 2020 al dia 21 de desembre de 2020, ambdós inclosos.

    Cal omplir la  sol·licitud específica  per aquest procés i presentar-la signada juntament amb tota la documentació que es demana a les bases de la convocatòria, en alguna de les formes següents:

    • online mitjançant el tràmit de  sol·licitud general  en el web corporatiu
    • presencialment al Registre General de l'Ajuntament (OAC) de dilluns a divendres de 8.00h a 14.00h (cal sol·licitar cita prèvia al 938655656)
    • a les oficines de Correus mitjançant correu administratiu
  • Procés selectiu per a la constitució d'una borsa de treball de Tècnic/a de Comunicació i de Cap d'Àrea d'Alcaldia i Comunicació- Exp 5957/2020 - FINALITZAT 1 de desembre de 2020

    Es fa públic que en data 20 de novembre de 2020, mitjançant Decret d'Alcaldia 1639/2020 es van aprovar les bases reguladores i la convocatòria, mitjançant el sistema de concurs-oposició, per a la constitució d'una borsa de treball de Tècnic/a de Comunicació i de Cap d'Àrea d'Alcaldia i Comunicació de l'Ajuntament de Caldes de Montbui  -  Expedient 5957/2020.

    El termini de presentació de sol·licituds per prendre part del procés selectiu és del dia 2 de desembre de 2020 al dia 21 de desembre de 2020, ambdós inclosos.

    Cal omplir la  sol·licitud específica  per aquest procés i presentar-la signada juntament amb tota la documentació que es demana a les bases de la convocatòria, en alguna de les formes següents:

    • online mitjançant el tràmit de  sol·licitud general  en el web corporatiu
    • presencialment al Registre General de l'Ajuntament (OAC) de dilluns a divendres de 8.00h a 14.00h (cal sol·licitar cita prèvia al 938655656)
    • a les oficines de Correus mitjançant correu administratiu
  • Procés selectiu per a la constitució d'una borsa de treball de Tècnic/a Mitjà/ana de Promoció Econòmica- Exp 5945/2020 - FINALITZAT 27 de novembre de 2020

    Es fa públic que en data 11 de novembre de 2020, mitjançant Decret d'Alcaldia 1591/2020 es van aprovar les bases reguladores i la convocatòria, mitjançant el sistema de concurs-oposició, per a la constitució d'una borsa de treball de Tècnic/a Mitjà/ana de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Caldes de Montbui  -  Expedient 5945/2020.

    El termini de presentació de sol·licituds per prendre part del procés selectiu és del dia 20 de novembre de 2020 al dia 9 de desembre de 2020, ambdós inclosos.

    Cal omplir la  sol·licitud específica  per aquest procés i presentar-la signada juntament amb tota la documentació que es demana a les bases de la convocatòria, en alguna de les formes següents:

    • online mitjançant el tràmit de  sol·licitud general  en el web corporatiu
    • presencialment al Registre General de l'Ajuntament (OAC) de dilluns a divendres de 8.00h a 14.00h (cal sol·licitar cita prèvia al 938655656)
    • a les oficines de Correus mitjançant correu administratiu
  • Procés selectiu per a la constitució d'una borsa de treball de Mestre/a d'Educació Infantil - Exp 1326/2020 - FINALITZAT 3 d'agost de 2020

    Es fa públic que en data 3 d'agost de 2020, mitjançant Decret d'Alcaldia 1098/2020 es van aprovar les bases reguladores i la convocatòria, mitjançant el sistema de concurs-oposició, per a la constitució d'una borsa de treball de Mestre/a d'Educació Infantil  -  Expedient 1326/2020.

    El termini de presentació de sol·licituds per prendre part del procés selectiu és del dia 7 d'agost de 2020 al dia 26 d'agost de 2020, ambdós inclosos.

    Cal omplir la  sol·licitud específica   per aquest procés i presentar-la signada juntament amb tota la documentació que es demana a les bases de la convocatòria, en alguna de les formes següents:

    • online mitjançant el tràmit de  sol·licitud general  en el web corporatiu
    • presencialment al Registre General de l'Ajuntament (OAC) de dilluns a divendres de 8.00h a 14.00h (cal sol·licitar cita prèvia al 938655656)
    • a les oficines de Correus mitjançant correu administratiu
  • Procés selectiu per a la constitució d'una borsa de treball d'Agent de la Policia Local - Exp 4503/2020 - FINALITZAT 3 d'agost de 2020

    Es fa públic que en data 3 d'agost de 2020, mitjançant Decret d'Alcaldia 1096/2020 es van aprovar les bases reguladores i la convocatòria, mitjançant el sistema de concurs-oposició, per a la constitució d'una borsa de treball d'Agent de la Policia Local de Caldes de Montbui  -  Expedient 4503/2020.

    El termini de presentació de sol·licituds per prendre part del procés selectiu és del dia 8 d'agost de 2020 al dia 27 d'agost de 2020, ambdós inclosos.

    Cal omplir la  sol·licitud específica  per aquest procés i presentar-la signada juntament amb tota la documentació que es demana a les bases de la convocatòria, en alguna de les formes següents:

    • online mitjançant el tràmit de  sol·licitud general  en el web corporatiu
    • presencialment al Registre General de l'Ajuntament (OAC) de dilluns a divendres de 8.00h a 14.00h (cal sol·licitar cita prèvia al 938655656)
    • a les oficines de Correus mitjançant correu administratiu
  • Procés selectiu per a la constitució d'una borsa de treball de Tècnic/a Auxiliar d'Educació Infantil - Exp 1383/2020 - FINALITZAT 3 d'agost de 2020

    Es fa públic que en data 3 d'agost de 2020, mitjançant Decret d'Alcaldia 1099/2020 es van aprovar les bases reguladores i la convocatòria, mitjançant el sistema de concurs-oposició, per a la constitució d'una borsa de treball de Tècnic/a Auxiliar d'Educació Infantil -  Expedient 1383/2020.

    El termini de presentació de sol·licituds per prendre part del procés selectiu és  del dia 8 d'agost de 2020 al dia 27 d'agost de 2020, ambdós inclosos.

    Cal omplir la  sol·licitud específica   per aquest procés i presentar-la signada juntament amb tota la documentació que es demana a les bases de la convocatòria, en alguna de les formes següents:

    • online mitjançant el tràmit de  sol·licitud general  en el web corporatiu
    • presencialment al Registre General de l'Ajuntament (OAC) de dilluns a divendres de 8.00h a 14.00h (cal sol·licitar cita prèvia al 938655656)
    • a les oficines de Correus mitjançant correu administratiu
  • Convocatòria per PROMOCIÓ INTERNA de 5 places d'administratiu/va - Exp 2740/2019 - FINALITZAT 16 de juliol de 2020

    Es fa públic que en data 30 de juny de 2020, mitjançant Decret d'Alcaldia 904/2020 es van aprovar les bases reguladores i la convocatòria, mitjançant el sistema de concurs-oposició, més període de
    pràctiques/prova, pel torn de promoció interna de les places següents:

    CODI LLOC SERVEI GRUP
    SG014 Administratiu/va 1 Recursos Humans C1
    SP028 Administratiu/va 2 Benestar Social C1
    SP029 Administratiu/va 1 Centre Cívi C1
    SG015 Administratiu/va 1 Serveis Generals C1
    SGXX Administratiu/va 1 Alcaldia C1

    El termini de presentació de sol·licituds per prendre part del procés selectiu és de 22 de juliol de 2020 al dia 10 d'agost de 2020, ambdós inclosos.

    Cal omplir la  sol·licitud específica   per aquest procés i presentar-la signada juntament amb tota la documentació que es demana a les bases de la convocatòria, en alguna de les formes següents:

    • online mitjançant el tràmit de  sol·licitud general  en el web corporatiu
    • presencialment al Registre General de l'Ajuntament (OAC) de dilluns a divendres de 8.00h a 14.00h (cal sol·licitar cita prèvia al 938655656)
    • a les oficines de Correus mitjançant correu administratiu
  • Procés selectiu per a la constitució d'una borsa de treball de Professor/a de música diverses especialitats - Exp 1378/2020 - FINALITZAT 7 de juliol de 2020

    Es fa públic que en data 7 de juliol de 2020, mitjançant Decret d'Alcaldia 962/2020 es van aprovar les bases reguladores i la convocatòria, mitjançant el sistema de concurs-oposició, per a la constitució d'una borsa de treball de Professor/a de música de diverses especialitats (llenguatge musical, piano, flauta travessera, violí, viola, clarinet, bateria i percussió, cant, saxo, guitarra i violoncel) -  Expedient 1378/2020.

    El termini de presentació de sol·licituds per prendre part del procés selectiu és de dijous dia 16 de juliol de 2020 al dimarts dia 4 d'agost de 2020, ambdós inclosos.

    Cal omplir la  sol·licitud específica   per aquest procés i presentar-la signada juntament amb tota la documentació que es demana a les bases de la convocatòria, en alguna de les formes següents:

    • online mitjançant el tràmit de  sol·licitud general  en el web corporatiu
    • presencialment al Registre General de l'Ajuntament (OAC) de dilluns a divendres de 8.00h a 14.00h (cal sol·licitar cita prèvia al 938655656)
    • a les oficines de Correus mitjançant correu administratiu
  • Procés selectiu per a la constitució d'una borsa de treball de Tècnic/a Auxiliar d'Informàtica - Exp 2708/2020 - FINALITZAT 26 de juny de 2020

    Es fa públic que en data 25 de juny de 2020, mitjançant Decret d'Alcaldia 884/2020 es van aprovar les bases reguladores i la convocatòria, mitjançant el sistema de concurs-oposició, per a la constitució d'una borsa de treball de Tècnic/a Auxiliar d'Informàtica. Expedient 2708/2020.

    El termini de presentació de sol·licituds per prendre part del procés selectiu és del dia 7 de juliol de 2020 al dia 26 de juliol de 2020, ambdós inclosos.

    Cal omplir la  sol·licitud específica   per aquest procés i presentar-la signada juntament amb tota la documentació en alguna de les formes següents:

    • online mitjançant el tràmit de  sol·licitud general  en el web corporatiu
    • presencialment al Registre General de l'Ajuntament (OAC) de dilluns a divendres de 8.00h a 14.00h
    • a les oficines de Correus mitjançant correu administratiu
  • Procés selectiu per a la constitució d'una borsa de treball de Treballador/a Social. Exp. 1391/2020 - FINALITZAT 10 de juny de 2020

    Es fa públic que en data 10 de juny de 2020, mitjançant Decret d'Alcaldia 799/2020 es van aprovar les bases reguladores i la convocatòria, mitjançant el sistema de concurs-oposició, per a la constitució d'una borsa de treball de Treballador/a Social. Exp. 1391/2019.

    El termini de presentació de sol·licituds per prendre part del procés selectiu és del dia 30 de juny de 2020 al dia 19 de juliol de 2020, ambdós inclosos.

  • Procés selectiu per a la constitució d'una borsa de treball d'Educador/a Social. Exp. 1363/2020 - FINALITZAT 10 de juny de 2020

    Es fa públic que en data 2 de juny de 2020, mitjançant Decret d'Alcaldia 767/2020 es van aprovar les bases reguladores i la convocatòria, mitjançant el sistema de concurs-oposició, per a la constitució d'una borsa de treball d'Educador/a Socail. Exp. 1363/2019.

    El termini de presentació de sol·licituds per prendre part del procés selectiu és del dia 30 de juny de 2020 al dia 19 de juliol de 2020, ambdós inclosos.

     

  • Procés selectiu de tres places de professor/a d'adults i la creació d'una borsa de treball. Exp. 732/2020 - FINALITZAT 31 de març de 2020

     

  • Procés selectiu d'una plaça de cap de colla d'obres de Serveis Territorials, mitjançant contracte de relleu, i la creació d'una borsa de treball. Expedient 3349/2019 - FINALITZAT 31 de març de 2020

     

  • Procés selectiu d'una plaça d'auxiliar administratiu/va, mitjançant contracte de relleu, i la creació d'una borsa de treball. Expedient 5339/2019 - FINALITZAT 31 de març de 2020

     

  • Procés selectiu d'una plaça de Tècnic/a Mitjà/ana adscrit a un lloc de treball de Cap de l'Oficina d'Habitatge. Exp. 11178/2019 - FINALITZAT 17 de gener de 2020

    Es fa públic que en data 20 de desembre de 2019, mitjançant Decret d'Alcaldia 1872/2019 es van aprovar les bases reguladores i la convocatòria per a la selecció, mitjançant el sistema de concurs-oposició, d'una plaça de Cap de l'Oficina d'Habitage. Exp.11178/2019.

    El termini de presentació de sol·licituds per prendre part del procés selectiu és del dia 14 de gener de 2020 al  dia 2 de febrer de 2020, ambdós inclosos. Cal omplir la  sol·licitud específica per aquest procés i presentar-la juntament amb tota la documentació en alguna de les formes següents: online mitjançant el tràmit de  sol·licitud general  en el web corporatiu, presencialment al Registre General de l'Ajuntament (OAC) o a les oficines de Correus. 

  • Procés selectiu d'una plaça d'Agent de la Policia Local Exp. 10830/2019 - FINALITZAT 17 de gener de 2020

    Es fa públic que en data 20 de desembre de 2019, mitjançant Decret d'Alcaldia 1877/2019 es van aprovar les bases reguladores i la convocatòria per a la selecció, mitjançant el sistema de concurs-oposició, d'una plaça d'Agent de la Policia Local - Exp.10830/2019.

    El termini de presentació de sol·licituds per prendre part del procés selectiu és del dia 14 de gener de 2020 al  dia 2 de febrer de 2020, ambdós inclosos. Cal omplir la  sol·licitud específica  per aquest procés i presentar-la juntament amb tota la documentació en alguna de les formes següents: online mitjançant el tràmit de  sol·licitud general  en el web corporatiu, presencialment al Registre General de l'Ajuntament (OAC) o a les oficines de Correus. 

  • Procés selectiu d'una borsa de treball de Tècnic/a auxiliar de Museus Exp 9419/2019 - FINALITZAT 27 de novembre de 2019

    Es fa públic que en data 13 de novembre de 2019, mitjançant Decret d'Alcaldia 1593/2019 es van aprovar les bases reguladores i la convocatòria per a la constitució d'una borsa de treball, mitjançant el sistema de concurs-oposició, de Tècnic/a auxiliar de Museus- Exp.9419/2019.

    El termini de presentació de sol·licituds per prendre part del procés selectiu és del dia 28 de novembre de 2019 al dia 17 de desembre de 2019, ambdós inclosos. Cal omplir la  sol·licitud específica  per aquest procés i presentar-la juntament amb tota la documentació en alguna de les formes següents: online mitjançant el tràmit de   sol·licitud general   en el web corporatiu, presencialment al Registre General de l'Ajuntament (OAC) o a les oficines de Correus. 

  • Procés selectiu d'un Tècnic/a Mitjà/ana de Reempresa, desenvolupament local i comerç (AODL). Exp.8301/2019 - FINALITZAT 29 d'octubre de 2019

    Es fa públic que en data 01 d'octubre de 2019, mitjançant Decret d'Alcaldia 1360/2019 es van aprovar les bases reguladores i la convocatòria per a la selecció, mitjançant el sistema de concurs-oposició, d'un Tècnic/a mitjà/ana de Reempresa - Exp.8301/2019.

    El termini de presentació de sol·licituds per prendre part del procés selectiu és del dia 30 d'octubre de 2019 al dia 18 de novembre de 2019, ambdós inclosos. Cal omplir la  sol·licitud específica  per aquest procés i presentar-la juntament amb tota la documentació en alguna de les formes següents: online mitjançant el tràmit de  sol·licitud general  en el web corporatiu, presencialment al Registre General de l'Ajuntament (OAC) o a les oficines de Correus. 

  • Procés selectiu de dotze empleats/ades, corresponent al Programa Complementari de Foment de l'ocupabilitat 2019-2020, de la Diputació de Barcelona, exp. 2478/2019 - FINALITZAT 31 de juliol de 2019

    Es fa públic que, en data 17 de juliol de 2019, per Decret d'Alcaldia número 1064/2019 s'han aprovat les bases reguladores i la convocatòria del procés selectiu de dotze empleats/ades,  corresponent al Programa Complementari de Foment de l'Ocupabilitat 2019-2020, de la Diputació de Barcelona, en el marc del Pla "Xarxa de Governs Locals 2016-2019" .

    El termini de presentació de sol·licituds serà del 23 de juliol del 2019 a l'1 d'agost de 2019,  ambdós inclosos. Cal omplir la  sol·licitud específica per aquest procés i presentar-la juntament amb tota la documentació en alguna de les formes següents: online mitjançant el tràmit de  sol·licitud general  en el web corporatiu, presencialment al Registre General de l'Ajuntament (OAC) o a les oficines de Correus. 

    Seguidament, podeu consultar tota la documentació actualitzada:

     

  • Procés selectiu d'una plaça de Caporal de la Policia Local. Exp 8564/2018 - FINALITZAT 1 de juny de 2019

    Es fa públic que en data 30 d'abril de 2019, mitjançant Decret d'Alcaldia 593/2019 es van aprovar les bases reguladores i la convocatòria per a la selecció, mitjançant el sistema de concurs-oposició, d'una plaça de Caporal de la Policia Local - Exp.8564/2018.

    El termini de presentació de sol·licituds per prendre part del procés selectiu és del dia 2 de juny de 2019 al  dia 21 de juny de 2019, ambdós inclosos. Cal omplir la  sol·licitud específica  per aquest procés i presentar-la juntament amb tota la documentació en alguna de les formes següents: online mitjançant el tràmit de  sol·licitud general  en el web corporatiu, presencialment al Registre General de l'Ajuntament (OAC) o a les oficines de Correus. 

  • Procés selectiu d'una plaça de Cap del Servei de Brigades, 7088/2018 - FINALITZAT 1 de juny de 2019

    Es fa públic que en data 12 d'abril de 2019, mitjançant Decret d'Alcaldia 514/2019 es van aprovar les bases reguladores i la convocatòria per a la selecció, mitjançant el sistema de concurs-oposició, d'una plaça de Cap del Servei de Brigades - Exp.7088/2018.

    El termini de presentació de sol·licituds per prendre part del procés selectiu és del dia 1 de juny de 2019 al  dia 20 de juny de 2019, ambdós inclosos. Cal omplir la  sol·licitud específica  per aquest procés i presentar-la juntament amb tota la documentació en alguna de les formes següents: online mitjançant el tràmit de  sol·licitud general  en el web corporatiu, presencialment al Registre General de l'Ajuntament (OAC) o a les oficines de Correus. 

    Bases i convocatòria

    Sol.licitud per pendre part del procés selectiu

    Llista admesos i exclosos 

    Acta constitució

    Acta resultats proves 

  • Procés selectiu d'una plaça de Cap d'Àrea d'Alcaldia i Comunicació, expedient 7451/2018 - FINALITZAT 17 d'abril de 2019

    Es fa públic que en data 12 d'abril de 2019, per Decret d'Alcaldia 521/2019 es van aprovar les bases reguladores i la convocatòria d'una plaça de Cap d'Àrea d'Alcaldia i Comunicació, mitjançant el sistema de concurs, - Exp.7451/2019.

    El termini per la presentació de sol·licituds és des del dia 18 d'abril de 2019 i fins al dia 7 de maig de 2019, ambdós inclosos.

     

Darrera actualització: 02.06.2020 | 09:06
Darrera actualització: 02.06.2020 | 09:06