El Servei de Neteja presenta la nova Oficina d'Atenció a la Ciutadania

Dijous, 4 d'octubre de 2007 a les 12:55

Caldes de Montbui compta des del darrer dia 1 de setembre amb un nou Servei de Neteja. Els nous mecanismes d'atenció a la ciutadania són algunes de les millores més destacades del nou servei i és que des d'aquest dilluns dia 1 d'octubre la vila compta amb una Oficina d'Atenció a la Ciutadania exclusiva per a temes de neteja situada al C. del Forn, 23.

 

L'oficina ofereix informació als usuaris sobre el Servei de Neteja alhora que recull els seus suggeriments i les possibles incidències de dilluns a divendres de 9 h a 14 h i en els seus primers dies de funcionament, tal i com ha comentat el Regidor de Serveis Jordi Coll, "tot està anant molt bé i ja s'han rebut trucades i visites".

 

Coll ha volgut destacar l'objectiu de la nova oficina que és "poder centralitzar les queixes de la ciutadania i veure el seu grau de satisfacció. També permetrà conèixer diàriament les incidències i, per tant, poder millorar el servei i avaluar la seva tasca, una tasca que ja es nota als carrers".

 

A banda de la nova oficina, el Servei compta amb altres mitjans d'atenció directa: telèfon gratuït (900 101 834), fax (93 862 76 50), adreça electrònica (neteges@caldesdemontbui.cat) i SMS (690 064 340).

 

A més, per tal d'informar a la ciutadania sobre el nou Servei i els mecanismes d'atenció que té a la seva disposició s'ha editat un fulletó informatiu del que es repartiran mil còpies. A més, s'està treballant en l'elaboració d'una enquesta per tal d'avaluar el servei i identificar-ne possibles mancances o aspectes a millorar.

 

El nou servei de neteja viària
El nou contracte d'adjudicació del servei de neteja, signat amb la UTE Sufi Valoriza, suposa millores substancials pel que fa al temps i les infraestructures que es destinen a la higiene dels carrers i pel que fa a l'atenció a la ciutadania. A més, implica fer una reorganització del servei de neteja que es plantejarà en període de proves a partir del setembre però que s'anirà definint a partir dels primers mesos de rodatge.

 

Les millores més destacades són l'augment de la periodicitat amb que es netejarà el nucli urbà, les urbanitzacions i els polígons i els mecanismes d'atenció a la ciutadania per rebre les queixes, les incidències i els suggeriments del veïnat calderí. Aquests mecanismes consistiran en obrir en breu una oficina d'atenció a la ciutadania específica per al servei de neteja al número 23 del carrer del Forn i oferir un telèfon gratuït, una adreça de correu electrònic i un número de fax a disposició de la població.

 

El servei té un cost de 873.000€ anuals.

Darrera actualització: 05.03.2013 | 11:23