Restablerta la tramitació telemàtica de l’Ajuntament de Caldes de Montbui

Dijous, 12 de maig de 2022 a les 00:00

Queda restablerta la plataforma de tramitació telemàtica de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, que es va aturar amb motiu del ciberatac patit per l’ens el 30 d’abril

Al llarg d’aquesta setmana, l’Ajuntament ha anat restablint la gestió administrativa telemàtica, connectant de nou els equips i els sistemes de tramitació. La darrera actuació ha estat la reobertura de la plataforma de tramitació electrònica a través de www.caldesdemontbui.cat/tramits.

Amb aquesta darrera actualització, el consistori té restablerts els canals d’atenció ciutadana i gestió administrativa interromputs amb motiu del ciberatac patit la matinada del divendres 29 al dissabte 30 d’abril. En total, han estat sis dies hàbils amb afectacions.

Les àrees municipals estan revisant tots procediments amb terminis que puguin estar afectats per ampliar-los, en el cas que sigui necessari.

En aquest sentit, el Caldestiu amplia el termini de registre de sol·licituds fins el 15 de maig.

Per qualsevol incidència relacionada amb el efectes de l’aturada informàtica, la ciutadania pot contactar amb l’Ajuntament de Caldes: caldesm@caldesdemontbui.cat – 93 865 56 56.

Darrera actualització: 12.05.2022 | 14:12