Ràdio Caldes inicia la temporada amb una crescuda d’audiència

Dilluns, 5 de novembre de 2018 a les 11:45

L’estudi d’audiència del mes de setembre de Ràdio Caldes mostra unes dades molt positives en quant a descàrregues de podcast, connexions via streaming i seguidors a les xarxes socials

Núria Carné, regidora de Comunicació i Informació Ciutadana

 

El mes de setembre Ràdio Caldes va iniciar una nova etapa amb més hores d’emissió i programes de producció pròpia, obtenint uns resultats molt positius en el primer estudi d’audiència de la temporada.

1.601 descàrregues via Podcast en un mes

En aquest inici de temporada, el mes de setembre, Ràdio Caldes ha comptabilitzat 1.601 descàrregues de programes via Podcast entre els programes emesos. Cal destacar que tots els programes n’han aconseguit una, amb una mitja de 17 descàrregues per programa.

Els 5 programes líders són:

1.- «Patada al ventre», líder amb 310 descàrregues entre 3 dies d’emissió en streaming

2.- «La Torre Roja», amb 139 descàrregues i 2 dies d’emissió en streaming

3.- «Rellotge de Malta», amb 136 descàrregues i 3 dies d’emissió en streaming

4.- «InfoCaldes», l’informatiu diari de les 14h amb 111 descàrregues

5.- «Sense doblatge», amb 102 descàrregues i 2 dies d’emissió en streaming

L’ampliació de la franja horària amb un tècnic també a la tarda ha permès la possibilitat de produir programes en aquest horari, afavorint la participació de nous col·laboradors i donant continguts d’interès variat de cara a l’audiència. De gener a juliol d’aquest mateix any, les dades de descàrregues de Podcast van ser 2.124 en total.

Connexions via streaming

Pel que fa a les connexions via streaming, aquest mes de setembre passat Ràdio Caldes en va obtenir 2.013, sent l’«Infocaldes» el programa amb més connexions, seguit per la retransmissió de la Copa de hoquei, «Patada al ventre», «La tarda que bull» i «3/4 de 15», entre els 5 primers.

Seguidors a les xarxes socials

Ràdio Caldes té presència en diferents xarxes socials: Facebook, Twitter i Instagram.

En quan al perfil de la pàgina de Facebook de Ràdio Caldes, de juliol a finals de setembre s’ha incrementat de 339 a 542 seguidors. A banda, s’ha creat un nou perfil de persona que ha obtingut 656 seguidors. En total s’han penjat 148 publicacions entre notícies, facebook live (una webcam instal.lada al setembre dins l’estudi que permet veure els programes en directe) i altres publicacions de cada programa. Havent obtingut 503 «M’agrada» i 45 comentaris.

En quant al perfil de Twitter, que és la xarxa social que menys ha crescut, gaudeix de 697 seguidors amb els mateixos números de publicacions que Facebook, 148. Finalment, a l’inici d’aquest nova etapa, es va crear el perfil d’Instagram (15 d’agost del 2018) i ja aplega 408 seguidors amb 91 fotos publicades i un total de 3.612 «M’agrada».


 


 

 


 

 

Darrera actualització: 06.11.2018 | 16:11