La Taula de Turisme vota les accions de l'any 2018 per promocionar el poble

Dijous, 12 d'abril de 2018 a les 11:00

El sector turístic acorda fomentar el màrqueting on line, incorporar el nom de la vila a la rotonda est i editar nous vídeos promocionals en el marc dels pressupostos participatius de Turisme 2018

Isidre Pineda, regidor de Turisme i Termalisme

Paquita Burgueño, representant del Termes Victòria

 

Aquesta setmana s’han reunit de nou els integrants de la Taula de Turisme amb el regidor Isidre Pineda per fer la votació dels projectes acordats la reunió passada, als quals es destinarà el pressupost participatiu d’enguany.

El sector turístic ha decidit fer la següent distribució:

  • Campanya de màrqueting on line per promoure paquets turístics (4.000,00 €)

  • Incorporació del nom de la vila a la rotonda est (entrada per Granollers) (5.000,00 €)

  • Edició de nous vídeos promocionals i promoció de xarxes (5.000,00 €)

  • Campanya promocional a Google dels establiments turístics (2.500,00 €)

En total seran 16.500 € els que es dedicaran a la campanya 2018. L’Ajuntament té establerta una aportació mínima anual de 15.000 € en concepte de pressupost participatiu de Turisme que cada any es revisa a l’alça si el pressupost general de la regidoria ho permet. L’any 2017, per exemple, l’aportació final va ser de 19.500 €.

Tot seguit, l’Oficina de Turisme, amb els representants dels establiments turístics calderins, es posarà a treballar en l’execució dels projectes.


 

Quart any d’implicació del sector en el pressupost de turisme

Aquest és el quart any que l’Ajuntament convida als representants del sector turístic a participar en la presa de decisions sobre el pressupost que el consistori destina a accions de promoció turística i reconeixement del destí Caldes de Montbui.

Enguany l’espai participatiu ha comptat amb els següents participants:

Anna Monleón del Museu Thermalia, Paquita Burgueño del Termes Victòria, Carles Campistron de l’Associació Empresarial de Caldes, Elisenda Pujadas de Cicle Vital, Carles Sanmartí de Pastes Sanmartí, Eva Termes de Pedragosa, Marga Llopis de Festuk Cafè, Vicenzo Cavallaro de Na Madrona, Josefina Soley del Càmping del Pasqualet, Joan Muñoz de Transports Sagalés i Rosa Mª Galí de Pastisseria Casabayó. També hi han participat Josep López, sotsinspector de la Policia Local i Raquel Costa, tècnica de Turisme.

Els establiments del casc antic han estat els més implicats en les diferents edicions de la Taula de Turisme ja que és el nucli neuràlgic d’afluència turística del poble. La implicació dels agents turístics permet que aportin idees realistes amb les seves necessitats, el conjunt d’aportacions finalment fa més plena l’experiència turística dels clients dels seus respectius establiments. D’aquesta manera, administració i sector turístic sumen en la mateixa direcció, la promoció turística de la destinació de Caldes de Montbui.

Darrera actualització: 12.04.2018 | 12:20