“A menys de dues passes!” és el lema de la nova campanya de promoció del comerç de proximitat de Caldes de Montbui

Dilluns, 13 de desembre de 2021 a les 16:00

La nova campanya comercial “A menys de dues passes!” reivindica la proximitat i l’àmplia oferta comercial de Caldes de Montbui amb una cançó original i un vídeo amb la participació dels comerciants

Els comerços de Caldes de Montbui estrenen nova campanya comercial. “A menys de dues passes!” és el lema de la nova campanya que reivindica la proximitat com un dels principals elements diferenciadors respecte a la resta de la oferta comercial. També destaca l’àmplia oferta de productes i serveis que hi ha al municipi. La proposta va sorgir en el marc de la Taula de Comerç local com una manera de promoure el comerç local de forma diferent i amb la implicació dels propis comerciants.

La cançó i el vídeo són de quilòmetre zero, fets totalment a Caldes de Montbui. El calderí Jordi Graví és l’autor de la lletra de la cançó i està interpretada per la cantant Jasmine. La música l’ha composat Luís Robisco i s’ha gravat a l’estudi Bucbonera. El vídeo l'ha gravat i realitzat la productora calderina Uniunfandos. Els comerços que han participat al vídeo promocional són: Pedragosa, La Vallesana, Skull Shop Caldes, Ferreteria Boluda, Centre Mèdic Stelios, Cal Vidrier, Sabateria Kamina, Break&Beauty, Karla Perruquers, La Caverna De Voltir, Carme- Tes, Cafés i Xocolates, Cicle Vital, Trescaldes, Òptica Roser, Almacenes Mari, Base Esporta, Guixots, Terrisseria de Caldes, Insmat Il·luminació, Espiga D’Or, Elementho, Helena Mayo, Floc Baby i Públic Sabateria.

Carme Germà, regidora de Comerç, presenta la campanya.

Esther Ventura, del forn l'Espiga d'Or, una de les comerciants que participa al nou vídeo de la campanya "A menys de dues passes!".

La cançó i el vídeo de “A menys de dues passes!” es presenten aprofitant la campanya comercial del Nadal. Per això, durant les properes setmanes el vídeo es difondrà a través de les xarxes socials i la cançó sonarà per la megafonia instal·lada als carrers del municipi. De fet, el lema i la cançó serà la base a l’hora de fer qualsevol nova campanya comercial els propers mesos. La nova proposta substitueix l’anterior campanya comercial, presentada el maig del 2020 i pensada en reactivar i promocionar el comerç local just després de l’impacte de la pandèmia.

Cantar la cançó té premi

La nova campanya comercial arrenca amb un concurs per premiar aquells que s’atreveixin a cantar la cançó. En concret, s’ofereix la possibilitat de guanyar un bany termal gratuït només per taral·lejar o cantar un fragment de la cançó. Tots aquells que vulguin participar al concurs només han d’enviar una nota de veu al WhatsApp de Ràdio Caldes (608.970.864) taral·lejant la tornada de la cançó. Només cal un àudio breu amb el nom del participant abans del 6 de gener. El sorteig per escollir el guanyador entre tots els participants es farà el dimarts 11 de gener a les 12 h.

Darrera actualització: 14.12.2021 | 12:28