Oficina d'Atenció Ciutadana


L'Oficina d'Atenció Ciutadana centralitza la relació de l'Ajuntament amb la ciutadania oferint els serveis següents:

  • Registre general d'entrada de documents i finestreta única.
  • Informació general sobre qualsevol tràmit d'atenció ciutadana, servei o activitat municipal.
  • Tràmits relatius al Padró d'habitants: empadronaments, volants, certificats.
  • Gestió dels tràmits relatius al cementiri municipal.

A qui es dirigeix? 

A tota la ciutadania.

Atenció presencial (només amb cita prèvia)

  • Adreça: plaça de la Font del Lleó,11, Caldes de Montbui
  • Telèfon: 93 865 56 56 
  • Fax: 93 865 56 57
  • Correu electrònic: caldesm@caldesdemontbui.cat  
  • Horari d'atenció a la ciutadania i registre general d'entrada de documents: de dilluns a divendres de 8 a 14 h. 

Atenció a l'assistència telemàtica 

  • Telèfon d'assistència a la tramitació electrònica: 93 865 14 40
  • Horari: de dilluns a divendres, de 8 a 20 h
  • Correu electrònic: oac360@caldesdemontbui.cat
  • Truca'm: formulari en línia que permet demanar rebre una trucada. 

 

Tràmits

  •  Tràmits                   

Cost

Sense cost.

Àrea responsable

Serveis Generals

Regidories responsables

Regidoria de Govern Obert i Atenció Ciutadana

Darrera actualització: 10.12.2020 | 13:21