Oficina d'Atenció Ciutadana


L'Oficina d'Atenció Ciutadana, através dels canals presencial, telefònic o telemàtic, centralitza la relació de l'Ajuntament amb la ciutadania oferint els serveis següents:

  • Registre general d'entrada de documents i finestreta única.
  • Informació general sobre qualsevol tràmit d'atenció ciutadana, servei o activitat municipal.
  • Tràmits relatius al Padró d'habitants: empadronaments, volants, certificats.
  • Gestió dels tràmits relatius al cementiri municipal.

A qui es dirigeix? 

A tota la ciutadania.

Contacte

  • Adreça: Plaça de la Font del Lleó,11, Caldes de Montbui
  • Telèfon: 93 8655656
  • Fax: 93 8655657
  • Horari d'atenció a la ciutadania i registre general d'entrada de documents: De dilluns a divendres, de 8.00 h a 14.00 h i de 16.00 h a 19.30 h; i els dissabtes de 10 a 13 h.(mes d'agost tancat tardes i dissabtes)
  • Correu electrònic: caldesm@caldesdemontbui.cat

Tràmits

Cost

Sense cost.

Àrea responsable

Serveis Generals

Regidories responsables

Regidoria de Govern Obert i Atenció Ciutadana

Darrera actualització: 09.09.2019 | 20:28