Tramitació electrònica: us ajudem

Dimarts, 21 de juliol de 2020 a les 10:25

L’Ajuntament de Caldes de Montbui posa en marxa el servei de suport a la tramitació en línia per acostar la ciutadania als avantatges de l’administració electrònica. www.caldesdemontbui.cat/oac360

Isidre Pineda, alcalde 

David Través, regidor d'Atenció Ciutadana

Montse Campos, cap de l'Oficina d'Atenció Ciutadana

L’OAC360º és el nou servei d’assistència ciutadana que s’activa aquest juliol i que té per objectiu oferir un acompanyament personalitzat en la tramitació electrònica.

OAC360º configura una atenció de 12 hores diàries, de 8 a 20 h de dilluns a divendres, per resoldre dubtes i incidències que la ciutadania pugui tenir quan ha de fer gestions o tramitacions telemàtiques des de la plataforma de tramitació electrònica de Caldes de Montbui: https://seu.caldesdemontbui.cat.

El servei tècnic donarà suport en casos com, per exemple, instal·lar un certificat digital, iniciar un tràmit en línia, sol·licitar una subvenció  o resoldre incidències en la tramitació electrònica (problemes de navegació, ús de certificats electrònics, digitalització i adjunt de fitxers electrònics, entre d'altres).

Aquesta iniciativa, a més de respondre a la voluntat municipal de facilitar les noves formes de relació telemàtica entre ciutadania i administració, minimitza la incertesa derivada dels canvis en l’atenció ciutadana motivats per la Covid-19. Veïns i veïnes i entitats locals tindran sempre un acompanyament tècnic per tramitar i relacionar-se amb el seu ajuntament, sigui quin sigui el context sanitari.

El servei ha estat presentat en roda de premsa per l’alcalde Isidre Pineda, el regidor d’Administració Oberta, David Través, i la cap de l’OAC, Montse Campos, coincidint amb l’imminent aprovació de les subvencions extraordinàries Covid-19, adreçades a activitats econòmiques calderines i per a les quuals es preveu que aquest servei serà essencial. Les subvencions es podran tramitar de l’1 al 15 de setembre i comptaran amb el suport de l’OAC360º

Com accedir al servei OAC360º: www.caldesdemontbui.cat/oac360

Telèfon 93 865 14 40. De dilluns a divendres, de 8 a 20 h (excepte festius). Assistència immediata durant la tramitació amb l'opció d'una possible connexió remota a l’equip en qüestió, sempre que sigui necessària per a la resolució satisfactòria de la incidència.

oac360@caldesdemontbui.cat. Adreçant la consulta per correu electrònic, que respondrà un tècnic del servei.

“Truca’m”. Omplint el formulari en línia que permet demanar rebre una trucada. Accés al formulari: https://callme.atlassian.net/servicedesk/customer/portal/5/create/35

 

Darrera actualització: 22.07.2020 | 12:32

Imatges