L’ajuntament designa una comissió per modificar el reglament del servei municipal d'aparcament

Dilluns, 17 de febrer de 2020 a les 00:00

La comissió es proposa estudiar la modificació del Reglament del servei municipal d'aparcament de Caldes de Montbui per a l'actuaclització de la zona blava i revisar la periodicitat i horaris de les zones d'aparcament

El Ple municipal del passat gener va aprovar, amb els 9 vots a favor de l’equip de govern i 8 abstencions dels membres de l’oposició, la designació d’una comissió d'estudi encarregada de redactar el text de la modificació del reglament del servei municipal d'aparcament de Caldes de Montbui. La comissió, que disposa d’un termini de tres mesos per lliurar la seva proposta, estarà integrada per diversos regidors i un equip tècnic. Pel que fa a membres de la corporació, formaran la comissió el regidor d'Espais Públics i Mobilitat Jaume Mauri Sala, que actuarà com a president, la regidora de Comerç i ConsumNúria Carné Navarro, regidor d’Indústria, Empresa i Treball David Través Ambrosio, i el regidor d’Urbanisme i Activitats Jordi Martín Forns. Pel que fa a personal tècnic, integren la comissió el cap de l'àrea de Serveis Territorials Joan Busquets, el cap de la Policia Local Manuel Ruiz, la interventora municipal i la persona de GMSA responsable del servei, així com un secretari.

Antecedents

En data 28 de setembre de 2017, el ple municipal va acordar aprovar la memòria i el projecte d’establiment del Pla d'aparcaments de Caldes de Montbui i el Reglament del servei municipal d'aparcament de caldes de Montbui, elaborats per l'empresa DOYMO.

Posteriorment, el 25 de gener del 2018, el ple va aprovar les modificacions del Reglament del Servei Municipal d’Aparcaments del municipi per harmonitzar aquest reglament amb les ordenances fiscals que són d’aplicació a aquest servei. I el 27 de setembre del 2018 i el 31 de gener del 2019, va aprovar inicialment les modificacions del Reglament del Servei Municipal d’Aparcament de Caldes que es van considerar aprovades definitivament en no presentar-se cap al·legació, reclamació o suggeriment durant el termini d’informació pública.

Per procedir a la modificació d'aquest Reglament, i amb caràcter previ, s'ha de constituir una comissió d'estudi, de composició paritària entre tècnics degudament qualificats i membres de la corporació, que haurà d’estudiar la modificació del Reglament per l’actualització de la zona blava, revisar la periodicitat i horaris de les zones d’aparcament, i redactar una proposta de modificació del mateix que s’haurà de lliurar en un període màxim de tres mesos.

 

 

Darrera actualització: 20.02.2020 | 09:22