La Taula de Turisme acorda 6 accions de promoció de la vila

Dijous, 5 de novembre de 2015 a les 12:52

La trobada d'aquest novembre de la Taula de Turisme ha servit per decidir les sis accions a les quals es destinaran 15.000 € de pressupost municipal participatiu per a promoció turística

Aquest matí (dijous 5 de novembre), a la Sala de Les Cuines de Can Rius, representants del sector turístic públic i privat han acordat sis actuacions adreçades a la promoció de Caldes de Montbui com a destinació turística d'interès. Les sis accions estaran finançades amb un pressupost de 15.000€ que l'Ajuntament ha posat a disposició de les prioritats manifestades pels assistents.

La primera acció acordada és la campanya de publicitat als horaris dels autobusos Sagalés amb cobertura a Osona i als Vallesos, atès que Caldes de Montbui és un destí d'interès per al turista de proximitat i d'estades de curta durada. Seran uns 30.000 horaris que inclouran la imatge de la campanya «Em toques?» i tindrà un cost de 1.452 €.

Altres accions seran: la promoció de Caldes en el marc de la Fira de Nadal (4.500€), la Guia d'establiments turístics (2.500€ de pressupost municipals + 2.500 € de participació del sector privat), l'elaboració de la llista Top Ten amb els indrets de visita imprescindible de Caldes de Montbui (2.000€), l'organització de la Ruta del Pinxo durant dos caps de setmana de maig o juny (2.500€) i la promoció de la marca «El poble que bull» (2.500€).

Fora han quedat altres accions, com ara la visita de bloggers especialitzats en estades turístiques o l'organització de sessions de formació i entrenament per a professionals del sector. Tanmateix, la Taula no descarta treballar per obtenir altres fonts de finançament per materialitzar aquestes propostes.

El regidor de Turisme, Isidre Pineda, i els assistents han valorat positivament aquesta manera participada de decidir el tipus de promoció que es fa de la vila termal.

Darrera actualització: 05.11.2015 | 12:56