La Taula de Turisme tria les propostes de dinamització turístiques que es duran a terme al municipi aquest 2020

Dijous, 6 de febrer de 2020 a les 14:00

Membres de la Taula de Turisme de Caldes trien les propostes de dinamització del sector que es portaran a terme al municipi aquest 2020 i que es finançaran amb Pressupostos Participatius

Una quinzena de representants d’establiments comercials i turístics de Caldes juntament amb representants tècnics I polítics de les regidories de Turisme i Termalisme, Comerç i Consum, i Escaldarium han participat aquest matí en una nova trobada de la Taula de Turisme en la que s’han triat les propostes de dinamització turística que es portaran a terme aquest 2020 al municipi amb finaçament dels Pressupostos Participatius.

De les 12 propostes sorgides de trobades anteriors se n’han triat 6, l’import total de les quals puja 19.500€. Les propostes triades i la puntuació obtinguda són:

1- La promoció de la 5a edició de la Via del Pinxo (5000€) ha estat la proposta més votada amb 79 punts

2- Una primera fase d’unes Jornades del Tomàquet (1950€) ha obtingut 75 punts

3- La edició de càpsules de vídeo promocionals del poble i la seva promoció a les xarxes socials (5000€) ha obtingut 74 punts

4- L’adquisició de 200 domasos de l’Escaldàrium (2000€) ha obtingut 58 punts

5- La posada en marxa d’una nova campanya promocional (2000€) ha obtingut 55 punts

6- Finalment, l’edició de planols desplegables per a senderisme en 4 idiomes (3500€) ha obtingut 54 punts

D’acord amb la puntuació obtinguda i la dotació màxima de 20000€ dels Pressupostos Participatius per a portar a terme les propostes, els projectes que es duran a terme en aquest 2020 són els assignats, però això no vol dir que les propostes amb menys votació no es puguin portar a terme a través de finançament directe de la regidoria o en els propers anys.

Les propostes que han quedat descartades del finançament dels Pressupostos Participatius són: una campanya promocional amb falques a Catalunya Ràdio, la compra de vestuari d’època i la introducció d’una nova activitat relacionada amb l’aigua termal en el marc de l’Escaldarium, el llançament d’ampolles de brou d’aigua termal, la creació de xapes amb el lema “pedala amb bicicleta per Caldes” amb els QR per descarregar-se les els tracks de les rutes de senderisme o la realització d’una campanya de llançament de cuina termal a les botigues i restaurants calderins, una proposta -aquesta última – que des de la regidoria de Turisme i Termalisme es veu amb molt bons ulls i no es descarta continuar-hi treballant.

Carme Germà, regidora de Turisme i Termalisme

 


 


 

Darrera actualització: 07.02.2020 | 09:27

Imatges